۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۳۶

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد:

اصراری نداریم 50 درصد آزادی را پر کنیم/ ارزیابی منطقی عملکرد کرانچار

اصراری نداریم 50 درصد آزادی را پر کنیم/ ارزیابی منطقی عملکرد کرانچار

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه اصراری نداریم تا 50 درصد سکوهای ورزشگاه آزادی به ما تعلق بگیرد، گفت: اگر 100 بار دیگر هم به عقب برگردم، برای انتخاب مکان فینال جام حذفی قرعه‌کشی را انتخاب می‌کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی پس از مراسم قرعه کشی انتخاب مکان فینال جام حذفی، در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با مسئولان پرسپولیس و سازمان لیگ داشتیم و در مجموع مشکلی ندیدم. این یکی از بهترین جلساتی بود که در آن حضور داشتم و همه به توافق رسیدند تا هم فینال جام حذفی و هم مسابقات دو هفته پایانی لیگ برتر به این شکل برگزار شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اگر به عقب برگردد، دوباره گزینه قرعه کشی را برای فینال جام حذفی انتخاب می‌کند یا خیر، تاکید کرد: بله، اگر 100 بار دیگر هم به عقب برگردم قرعه‌کشی را انتخاب می‌کنم. پرسپولیس همه جا طرفدار دارد و این موضوع برای آنها فرقی ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که سکوهای ورزشگاه آزادی را چگونه به صورت مساوی بین هواداران خود تقسیم خواهند کرد، تصریح کرد: من اصراری ندارم که 50 درصد آزادی به ما تعلق بگیرد چون نمی‌توانیم 50 هزار نفر را به تهران بیاوریم. ما بلیت هواداران خودمان را می‌گیریم که به این ترتیب حدود 10 تا 15 هزار تماشاگر سپاهان می‌توانند به ورزشگاه بیایند.

وی درباره اینکه آیا فکر نمی‌کند بازیکنان پرسپولیس در فینال جام حذفی به خاطر حضور هواداران خود دچار استرس شوند، گفت: این یک بحث فنی است و بهتر است مربیان درباره آن صحبت کنند. من دغدغه این را داشتم که میزبان جام حذفی مشخص شود که این موضوع هم حل شد.

رحیمی همچنین در خصوص وضعیت کرانچار سرمربی سپاهان برای فصل آینده، تاکید کرد: ساختار باشگاه ما به گونه‌ای نیست که سرمربی خود را با دو برد یا دو باخت تغییر دهیم. این یک تصمیم شخصی است و کرانچار می‌تواند برای سال بعد با ما مذاکره کند اما ما خواهان حفظ این مربی هستیم و پس از پایان مسابقات با این مربی مذاکره می‌کنیم.

کد خبر 2034075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha