۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۴۲

محمد رویانیان مطرح کرد:

زمان بازی با ملوان تغییر کند/ با عابدینی به بهشت می‌روم

زمان بازی با ملوان تغییر کند/ با عابدینی به بهشت می‌روم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نیت کرده بود اگر بازی فینال جام حذفی در اصفهان یا تهران برگزار شود، بدون هیچ نگرانی آن را بپذیرد، گفت: کتبا از سازمان لیگ خواسته‌ایم زمان دیدار ما با ملوان در لیگ برتر تغییر کرده و 6 یا 7 اردیبهشت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان پس از انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: می‌خواستم کار فرهنگی انجام داده و فینال را در مشهد مقدس برگزار کنیم که مورد موافقت قرار نگرفت. البته من نیت کرده بودم اگر این بازی در اصفهان یا تهران برگزار شود، قلبا و بدون هیچ نگرانی آن را بپذیرم تا حرف و عملم یکی باشد.

وی در خصوص اینکه چرا نشست امروز اینقدر طول کشید، اظهار داشت: بخش‌هایی که ما در خصوص آن درخواست داشتیم، زیاد طول نکشید اما صحبت‌های بسیاری بین ضمن اینکه برای ما فرقی نمی‌کرد این بازی چهاردهم یا پانزدهم برگزار شود. سازمان لیگ هم به خاطر سپاهان مجبور شد این مسابقه را از 14 اردیبهشت به 15 اردیبهشت تغییر دهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: البته ما هنوز روی زمان بازی خود با ملوان بحث داریم و کتبا از سازمان لیگ خواسته‌ایم این بازی 6 یا 7 اردیبهشت برگزار شود. البته چون جلسه امروز مربوط به لیگ نبود روی این موضوع زیاد بحث نکردیم.

رویانیان تصریح کرد: تقاضای بررسی این موضوع را مطرح کردیم و مسئولان سازمان لیگ منطق ما را قبول کردند زیرا فاصله زمانی طولانی بین بازی ما با ملوان تا فینال جام حذفی باعث افت بازیکنان می‌شود. همچنین نزدیکی بیش از حد این دو بازی احتمال مصدومیت بازیکنان را بیشتر می‌کند. خوشبختانه آقایان تاج و کاظمی صحبت‌های ما را قبول کردند و قرار است در این خصوص تصمیم گیری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این جلسه صحبت‌های خوبی مطرح شد، خاطرنشان کرد: آقای رحیمی که پیش از این نشست در خصوص تصمیم سازمان لیگ دارای موضع بود، در این نشست متوجه شد فشار زیادی روی سازمان لیگ است و به همین دلیل با مسئولان برای برگزار نشدن همزمان دیدارهای هفته سی و سوم موافقت کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهار نظر امیر عابدینی در مورد اینکه گفته است به قعر جهنم می‌رود، با خنده گفت: با عابدینی به بهشت می‌روم.

کد خبر 2034077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha