۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۵۵

نارویی در گفتگو با مهر:

سراوان در امنیت کامل قرار دارد/هیچ کمبودی در کانون زلزله نیست

سراوان در امنیت کامل قرار دارد/هیچ کمبودی در کانون زلزله نیست

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توسط شورای تامین استان و شهرستان سراوان امنیت کامل در این شهرستان جاری است.

حاتم نارویی در گفتگو با مهر اظهارداشت: تمام نیروهای امدادی، اجرایی و انتظامی در استان و همچنین این شهرستان در آماده باش کامل بسر می برند و هیچ کمبودی در این منطقه مشاهده نمی شود.

وی افزود: وقوع زمین لرزه در شهرستان سراوان و توابع آن موجب زخمی شدن 5 نفر ازهموطنان ما شد که تعداد 4 نفر در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند.

وی با اشاره به تعامل و آمادگی قابل توجه مدیران استانی افزود: همکاری مردم و مدیران در این شهرستان موجب شد تا ظرف مدت 20 دقیقه خطوط مخابراتی برق و شبکه آبرسانی که بر اثر زمین لرزه قطع شده بود به وضعیت عادی بازگردد.

ناروی گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر زاهدان، خاش، ایرانشهر، خراسان جنوبی و همچنین فرماندهی تیپ زرهی خاش در منطقه مستقر هستند و به کمک زلزله زدگان شتافته اند.

وی اظهار داشت: به منظور اسکان شهروندان و تامین احساس امنیت بر اثر پس لرزه های پیش بینی شده تعداد زیادی چادر در قالب اردوگاه در شهر گشت سراوان برپا شده است.

وی افزود: شهروندان سراوانی نیز می توانند به منظور استفاده از اسکان موقت از چادر های برپا شده در مراکز اصلی این که توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده است استفاده کنند.

 

کد خبر 2034129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha