۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

سلیمی:

دومین محموله جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناطق زلزله زده بوشهرارسال شد

دومین محموله جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناطق زلزله زده بوشهرارسال شد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال دومین محموله این جمعیت به مناطق زلزله زده بوشهر خبر داد و گفت: این محموله عصر روز گذشته به این مناطق ارسال شد.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دومين محموله اقلام شامل دو هزار قوطي كنسرو پروتئين،پنج هزار قوطي كنسرو خورش قيمه، پنج هزاركنسرو خورش قرمه سبزي و ۳۳۷۹ بطري روغن مايع  به زلزله زدگان بوشهر ارسال شد.

 مدير عامل جمعيت هلال احمر استان مركزي با اشاره به وسعت حادثه و نیاز سنجی صورت گرفته از مناطق آسیب دیده، از عموم همشهريان خواست تا حتی المقدور از اهدای اقلام غیرنقدی اجتناب نمایند و منحصرا کمک های مالی خود را به شماره حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بر نقش درخشان مردم عزیز ایران در کاستن از رنج مصیبت دیدگان ، از مردم شریف و نوعدوست استان مركزي دعوت نمود تا همانند گذشته با سخاوتمندی و مساعدت مالی خود در جهت رفع بخشی از مشکلات مردم استان بوشهر، یاریگر این نهاد عام المنفعه باشند.

یادآور می شود شماره حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملت،ملي و مسكن آماده دریافت کمک های نقدی مردم در سراسر استان است.

گفتني است زلزله ای به بزرگی ۱/۶ ریشتر ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه روز سه شنبه هفته گذشته بخش های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و باعث مصدومیت یکهزارو ۵۰ نفر و تخریب سه هزارو ۱۰۰ واحد مسکونی شد.

کد خبر 2034569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha