۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲

شریعت نژاد خبر داد:

هیئت اجرایی انتخابات شوراها در همه شهرستانهای لرستان فعال است

هیئت اجرایی انتخابات شوراها در همه شهرستانهای لرستان فعال است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات استان لرستان از تشکیل و فعالیت هیئت اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در همه شهرستانهای استان خبر داد.

حسن شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت های اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر و روستا در 10 شهرستان استان تشکیل و مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان در همه فرمانداریها و بخشداریهای استان بیان داشت: چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی برگزار می شود که اعضای منتخب شوراها در همه شهرهای استان مطابق قانون افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان ادامه داد: به عنوان مثال تعداد اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد و خرم آباد از 9 نفر به 13 نفر افزایش پیدا کرده است.

شریعت نژاد یادآور شد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 26 شهر و هزار و 565 روستای بالای 20 خانوار استان واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور عنوان کرد: امید می رود مردم نیز با مشارکت هر چه بیشتر در این انتخابات و همچنین انتخابات ریاست جمهوری زمینه خلق حماسه دیگری را فراهم سازند.

کد خبر 2034592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha