۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

پنج تیم مد نظر فهد ثانی؛

برنامه بازی‌های تدارکاتی قطر پیش از دیدار با ایران

برنامه بازی‌های تدارکاتی قطر پیش از دیدار با ایران

تیم ملی فوتبال قطر تمام تلاشش را برای شکست ایران و زنده نگه داشتن امید‌های صعودش به جام جهانی برزیل به کار بسته است. آنها قبل از رویارویی با ایران، علاوه بر فلسطین با دو کشور دیگر بازی تدارکاتی انجام می‌دهند تا با آمادگی کامل به مصاف تیم ملی ایران بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز 14 خردادماه در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی در دوحه به مصاف هم خواهند رفت و شکست هر یک از این دو تیم، می‌تواند صعود به جام جهانی را برای آنها در حد رویا نگه دارد. به همین خاطر تیم ملی فوتبال قطر که از هیچ تلاشی برای پیروزی در این مسابقه دریغ نکرده، سه بازی تدارکاتی در دستور کار خود قرار داده است.

قطری‌ها ابتدا امروز چهارشنبه به مصاف تیم فوتبال فلسطین خواهند رفت. طبق برنامه آنها روز 24 ماه می (سوم خرداد) با یکی از دو تیم لیتوانی یا لتونی بازی می‌کنند و روز هشتم خرداد یعنی شش روز پیش از دیدار با ایران، با یکی از سه تیم مقدونیه، آذربایجان و یا ارمنستان دیدار خواهند داشت.

فدراسیون فوتبال ایران هم قبل از دیدار با قطر، دو بازی دوستانه با عمان و عراق را برای ملی پوشان در نظر گرفته است.

در حال حاضر در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی، تیم ازبکستان با شش بازی و 11 امتیاز صدرنشین است. کره‌جنوبی و ایران هر کدام با پنج بازی 10 و 7 امتیازی هستند و در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. قطر هم با شش بازی هفت امتیازی است و در مکان چهارم جدول جای دارد.

 

کد خبر 2034633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha