۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

اعلام آمادگی بهزیستی با شماره حساب 90190 برای کمک به زلزله زدگان بوشهر

اعلام آمادگی بهزیستی با شماره حساب 90190 برای کمک به زلزله زدگان بوشهر

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از اعزام تیمهای روانشناختی به مناطق زلزله زده بوشهر خبر داد و گفت: نیکوکاران می توانند با شماره حساب 90190 جام بانک ملت به زلزله‌زدگان بوشهر کمک کنند.

حسین بدخشان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: از همان ابتدا نیروهای امدادی و اورژانس اجتماعی در محل حاضر و اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی و همچنین برپایی مهدهای کودک در چادرها بخشی از اقدامات انجام شده از سوی نیروهای اورژانس اجتماعی در منطقه زلزله زده بوده است.

وی از آمادگی سازمان بهزیستی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان و نیکوکاران خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند از طریق شماره‌حساب 90190 جام بانک ملت کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان استان بوشهر اهدا کنند.

معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی همچنین گفت: 50 نفر از مددکاران و روانشناسان کارآمد سازمان بهزیستی به منظور ارایه مشاوره به افراد حادثه دیده درمناطق زلزله زده استان بوشهر مستقر شدند

به گفته وی، حضور مددکاران و روانشناسان در هنگام وقوع بحران در مناطق زلزله زده بیشتر در راستای مداخلات و حمایتهای روانی و اجتماعی متاثر از حوادث به افراد آسیب دیده است.

 

کد خبر 2034654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha