۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

ارتش نماد اقتدار و عزت و صلابت نظام است

ارتش نماد اقتدار و عزت و صلابت نظام است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ارتش نماد اقتدار و عزت و صلابت نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش نماد اقتدار، عزت، مقاومت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: یکی از مصادیق بارز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدرت بالای نظامی در عرصه برنامه‌ریزی و نرم‌افزاری، تجهیزات و سخت‌افزار فرماندهی و اجرای عملیات است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری اجازه تجاوز به مملکت را نمی‌دهد، خاطرنشان ساخت: هر کشوری که بخواهد به ایران اسلامی تجاوز کند با مقاومت سرسختانه نیروهای مسلح به ویژه ارتش روبرو خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش نیروهای مسلح در امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله منطقه دشتی، تصریح کرد: حماسه امدادرسانی در این زلزله، برگ زرینی بود برای تمامی کسانی که در این امر تلاش داشتند.

آيت‌الله صفايي بوشهري در ادامه با تقدیر از همه نیروهای مسلح استان بوشهر، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی ولایی و مردمی دانست و بیان داشت: نیروهای مسلح و ارتش ایران در تاریخ خود، هیچ‌گاه چنین اقتداری را تجربه نکرده است.

فرماندهان ارتش مستقر در استان بوشهر به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با آیت الله صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

کد خبر 2034735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha