۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۳

علی کفاشیان مطرح کرد:

هفته پایانی دسته اول جوانمردانه برگزار شد/ شاهد فوتبال پاک بودیم

هفته پایانی دسته اول جوانمردانه برگزار شد/ شاهد فوتبال پاک بودیم

نشست مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ آزادگان با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابتهای فصل جاری برگزار شد که در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال بر جوانمردانه برگزار شدن بازی‌های هفته پایانی لیگ آزادگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مدیران عامل لیگ یک و مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، هادی آیت الهی، غلامرضا بهروان و روسای کمیته‌های روابط عمومی، حراست، پزشکی، کمیته تدوین آئین نامه مقررات، محمود زاده مسئول رقابتهای لیگ دسته اول و علیپور صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

در این نشست علی کفاشیان ضمن تشکر و قدردانی از باشگاه‌های لیگ دسته اول به خاطر پایان رقابتهای لیگ گفت: مسابقات لیگ دسته اول دیروز به پایان رسید و اکثر استان‌های کشور درگیر این بازی‌ها بودند که خوشبختانه با فعالیت خوب آنها و هیات‌های استانی، این مسابقات به پایان رسید.

وی افزود: در ابتدای این نشست بر اساس گزارشاتی که از رئیس سازمان لیگ آزادگان به دست ما رسیده، متوجه شدیم بازی‌های هفته آخر جوانمردانه بوده و این نشان می‌دهد که مسائل حاشیه‌ای تاثیری در فعالیت تیم‌ها نداشته و شاهد فوتبال پاک در هر دو گروه لیگ یک بودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: لیگ دسته اول با بی‌توجهی رو به رو است و باید به باشگاه‌های لیگ دسته اول بودجه تعلق گیرد زیرا این باشگاه‌ها خدمات بسیار خوب ارائه می‌کنند و مردم را سرگرم کرده و شور و اشتیاق به مردم استان‌های کشور تزریق می‌کنند. کدام ارگان می‌تواند این گونه مردم را سرگرم کند؟ امیدواریم از باشگاه‌های لیگ یک حمایت‌های لازم در سال 92 بشود.

 

کد خبر 2034772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha