۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان :

همايش دولت در ورزشگاه آزادي يک میتینگ انتخاباتی است

همايش دولت در ورزشگاه آزادي يک میتینگ انتخاباتی است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای به برگزاري همايش دولت در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داده و تاکید کرده است: در حالی که مردم بصیر ایران با شرایط سخت کنار می‌آیند و مشکلات معیشتی را صبورانه تحمل می‌کنند که مبادا دل دشمن شاد گردد آیا رواست مسئولان با بی‌بصیرتی چوب حراج بر بیت‌المال زده و امکانات دولتی را به راحتی در راستای اهداف خود استفاده نمایند؟

به گزارش خبرگزاری مهر؛ متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و بحث استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال موضوعی نگران کننده است. تا کنون هم دیده شده است که برخی کاندیداهای احتمالی این موضوع را جدی نگرفته و برخی فعالیت‌های انتخاباتی خود را با سوءاستفاده از امکانات و جایگاه خویش انجام داده اند. اما موضوعی که اخیرا نگرانی‌ها را افزوده است جشن ورزشگاه آزادی است که شواهد زیادی نشان می‌دهد این جشن در مرحله اول یک میتینگ انتخاباتی است که بهانه‌های دیگری را دلیل برگزاری آن برشمرده‌اند. 

سوال ما این است که آیا برای تقدیر از مسئولانی که صرفا وظیفه خود را در ایام نوروز انجام داده‌اند باید چوب حراج بر اموال بیت‌المال زد؟ چرا باید جهت عدم ممانعت مسئولان در برگزاری این جشن رهبر معظم انقلاب را هزینه کرده و شعارهایی نامربوط را برای آن انتخاب نمود؟ مراسم تقدیری که هر ساله با هزینه‌های بسیار اندک و در محیطی بسیار کوچک‌تر انجام می‌گرفته است چرا باید حال که نزدیک انتخابات است در ابعاد گسترده، با صرف هزینه‌های سرسام آور و با تبلیغات وسیع انجام شود؟ آیا این جشن جز یک میتینگ انتخاباتی است؟

در حالی که مردم بصیر ایران با شرایط سخت کنار می‌آیند و مشکلات معیشتی را صبورانه تحمل می‌کنند که مبادا دل دشمن شاد گردد آیا رواست مسئولان با بی‌بصیرتی چوب حراج بر بیت‌المال زده و امکانات دولتی را به راحتی در راستای اهداف خود استفاده نمایند؟ آیا بهتر نیست هزینه‌های این جشن صرف رفع آلام و دردهای مردم جنوب کرمان، ده کلوت، زاهدان و زلزله زدگان آذربایجان شرقی شود؟ مردم چه خواهند گفت؟ آیا این اقدامات تاثیر سوء بر صبر ملت ندارد؟ جواب فقرا و تاریخ را چه خواهید داد؟ تاثیر سوء این اقدامات خود در حرکت پرشتاب اسلام ناب را چگونه پاسخ خواهید داد؟ مسئولان خود بهتر می‌دانند که برگزاری این جشن حواشی زیادی را به دنبال خواهد داشت و هزینه هایی بسیاری را پس از برگزاری به بار خواهد آورد. آیا رواست در وضعیت کنونی وقت و ثروت کشور را چنین صرفه کرد؟

شورای نگهبان و مسئولین امر باید با جدیت تمام در برابر چنین تخلفاتی ایستادگی نمایند و اجازه برگزاری این میتینگ انتخاباتی را ندهند و دولت نیز از پافشاری برای برگزاری این میتینگ پرحاشیه خودداری نماید. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان قبل از برگزاری این میتینگ انتخاباتی هشدار لازم را داده است و در صورت برگزاری این میتینگ، نه تنها مسئولان برگزاری بلکه کسانی که مسئول جلوگیری از برگزاری این جشن بوده اند را خاطی می داند و در صورت  لزوم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 2034834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha