۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین ارتش جهان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین ارتش جهان است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین ارتش جهان است، گفت: نیروهای ارتش در نزد ملت و ولایت محبوب است زیرا از بطن مردم تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح پنحشنبه در جمع نیروهای مسلح استان بوشهر با تبریک روز ارتش، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های بسیار خوبی در سال‌های اخیر دست یافته‌اند و باعث اقتدار هر چه بیشتر ایران شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح، تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی ولایی و مردمی است که همواره برای دفاع از کشور آماده خدمت است.

امام جمعه بوشهر ارتش را نماد اقتدار، عزت، مقاومت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان ساخت: قدرت بالای نظامی در عرصه برنامه‌ریزی و نرم‌افزاری، تجهیزات و سخت‌افزار فرماندهی و اجرای عملیات از مصادیق بارز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به محبوبیت ارتش در بین ملت و ولایت، افزود: ایران در طول تاریخ در همه جنگ‌ها بخشی از خاک خود را از دست داده ولی در طول انقلاب اسلامی با تشکیل ارتشی مردمی و معتقد با اقتدار از خاک کشور محافظت کرده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: نیروی دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی در روزهای نخستین جنگ با وجود همه امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی دشمن در مقابل آنان ایستادند و نیروهای دریایی و هوایی دشمن را در هم شکستند.

رژه نیروهای مسلح استان بوشهر صبح پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بوشهر و فرماندهای نیروهای نظامی و امنیتی در کنار سواحل خلیج فارس برگزار شد.

ادای احترام مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به شهدای ارتش اولین بخش از برنامه‌های امروز روز ارتش در بوشهر بود.در این آئین امیرمحمدرضا عباسیان فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی متن پیام امیر سیاری فرماندهی نداجا به مناسبت روز ارتش را قرائت کرد.

همچنین رژه نیروهای مسلح به شکلی منظم برگزار شد و سپس بالگرد نیروی دریایی ارتش در آسمان و قایق‌های موتوری در دریا و ماشین‌آلات و تجهیزات نظامی و ادوات جنگی نیز در زمین به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر 2035131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha