۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

ونك:

ارتش بازوي قدرتمند نظام اسلامی است

 ارتش بازوي قدرتمند نظام  اسلامی است

همدان- خبرگزاري مهر: فرمانده پایگاه سوم شکاری همدان با بيان اينكه ارتش بازوي قدرتمند نظام اسلامی است، افزود: ارتش حافظ منافع ملي كشور بوده و با تمام توان و نيرو در مقابل تجاوز دشمنان و فتنه بيگانگان و استكبار جهاني ايستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اميرسرتيپ منصور ونك صبح پنجشنبه در رژه نيروهاي مسلح همدان، روز ارتش جمهوري اسلامي ايران را يادآور حماسه قهرمانان دانست و اظهار داشت: ارتش نظام جمهوري اسلامي ايران با حضور مقتدرانه در مرزهاي زميني، هوايي و آب هاي آزاد و انجام رزمايش هاي مختلف با رويكرد جنگ ناهمتراز، خواب از چشم دشمنان ربود.

فرمانده پایگاه سوم شکاری همدان ابراز داشت: كثرت تهديدهاي دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران نشان دهنده قدرت ايران است.

وي با اشاره به دستاوردهاي ايران پس از انقلاب اسلامي نيز اين امر را مرهون منويات مقام معظم رهبري و حفظ امنيت كشور توسط ارتش، سپاه و نيروهاي زميني، هوايي و دريايي دانست.

ونك گفت: با عنايت الهي و به دستان توانمند دانشمندان كشور، اين نظام از دستاوردهاي روز عقب نمانده وانواع ناوبرها، تانك ها، هواپيماها را در اختيار دارد و ناوهاي سطحي و زيرسطحي را مورد بهره برداري قرار مي دهد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری همدان با بيان اينكه ارتش بازوي قدرتمند نظام است، افزود: ارتش حافظ منافع ملي كشور بوده و با تمام توان و نيرو در مقابل تجاوز دشمنان و فتنه بيگانگان و استكبار جهاني ايستاده است.

وي بيان داشت: ارتش نظام جمهوري اسلامي ايران با اقتدار و با تبعيت از منويات مقام معظم رهبري مشت محكمي بر دهان ياوه گويان خارجي و فريب خوردگان داخلي مي زند.

ونك ابراز داشت: در سال حماسه اقتصادي و حماسه سياسي نيز ارتش آمادگي دارد با حضور پرشور در پاي صندوق هاي راي به پيام رهبري لبيك گويد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری همدان در پايان سخنانش افزود: ارتش با نگاهي تيزبين و با تدبير دفاعي خويش و نيز با عزمي جزم و توانمندتر از هميشه، تحت رهبري فرماندهي كل قوا در مقابل تهديدها و ياوه گويي هاي دشمنان ايستاده و از كيان ايران اسلامي دفاع خواهد كرد.

کد خبر 2035139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha