۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

ارتش پشتیبان ولایت فقیه و مردم است

ارتش پشتیبان ولایت فقیه و مردم است

بیرجند – خبرگزاری مهر: فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتشی پشتیبان ولایت فقیه و مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان صبح پنج شنبه در مراسم رژه روز ارتش  در بیرجند، اظهارکرد: دفاع و پشتیبانی حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه ارتش باید بماند و از آن به عنوان ارتش اسلام یاد کردند و تصمیم شجاعانه، مدبرانه و الهی ایشان در نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش باعث خیر و برکات زیادی برای ملت در همان روزهای نخستین انقلاب، دوران دفاع مقدس شد.

 وی بیان کرد: ارتش حافظ پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده و در تمامی میدان از مردم و ولایت به خوبی دفاع کرده است.

 وی با اشاره به اینکه ارتش تمام طرح ها و برنامه های دشمنان را به صورت روزانه و لحظه ای رصد می کند، افزود: همه کسانی که در منطقه فعالیت می کنند بدانند نیروهای مسلح و ارتش با برگزاری رزمایش ها و تاکتیک ها آمادگی ها خود را آزمایش می کند.

 وی عنوان کرد: تا زمانی که کشور ها برای جمهوری اسلامی ایران مشکلی ایجاد نکنند برای آنان تهیدد نخواهیم بود.

 امیر آذریان با اشاره به اینکه ارتش تنها منحصر به زمان جنگ نیست، ادامه داد: در زمینه کمک رسانی و امداد و نجات در مواقع بحران نیز در کنار مردم هستیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی وي با بيان اينكه نيروهاي مسلح در كنار ساير ملت ايران با تمام وجود در انتخابات شركت خواهند كرد، ادامه داد: حضور پرشور ملت در پای صندوق های رای خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.

کد خبر 2035199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha