۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳

محمدي:

احدي جرات تعرض به ايران ندارد/ ايران در اوج اقتدار و عزت است

احدي جرات تعرض به ايران ندارد/ ايران در اوج اقتدار و عزت است

همدان – خبرگزاري مهر: امام جمعه همدان گفت: به بركت نظام و ارتش جمهوري اسلامي احدي جرات تعرض به كشور ايران ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله غياث الدين طه محمدي صبح پنجشنبه در رژه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه مكتب انسان ساز و حيات بخش اهل بيت عصمت و طهارت(ع) هر لحظه جان تازه اي در كالبد آدمي مي دمد، اظهار داشت: به بركت رهبري هاي فرماندهي كل قوا و اقتدار نيروهاي مسلح كشور و عمدتا ارتش جمهوري اسلامي ايران، در ثبات و امنيت تنفس مي كنيم.

وي با بيان اينكه دو نعمت بسيار بزرگ خداوند نعمت سلامتي و امنيت است، گفت: امنيت براي تمامي انسانها ارزشمند است و جاي شكر بسيار دارد كه در دنياي پرآشوب و نا امن كنوني، احدي جرات تعرض به جمهوري اسلامي را ندارد.

محمدي افزود: مكتب اسلام به ما آموخت اولا جهاد بي امان در برابر دشمنان بشريت يكي از درهاي بهشت است كه در اين راه فقط بر روي دوستان و اولياي ويژه خداوند گشوده است.

امام جمعه همدان سخن اميرالمومنين(ع) مبني بر «با دشمنان بشريت بجنگيد و به نسل خود عزت دهيد»، را يادآور شد و ابراز داشت: امروز نسل سومي ها و نسل هايي كه بعدا خواهند آمد به شهداي گرانقدر ارتش نيروي زميني، دريايي و هوايي، سپاه و بسيج مستضعفين افتخار مي كنند.

وي با بيان اينكه ديروز در عراق چه گذشت؟، افزود: دشمن در درون خانه با اين ها جنگيد و مال و ناموس و همه چيزشان پايمال شد و امروز نيز در سوريه دشمن خانه به خانه با مردم مي جنگد.

وي با بيان اينكه چند روز قبل اروپاييان از سراسر دنيا تروريست به سوريه فرستادند و امروز در افغانستان، پاكستان، يمن، بحرين و عربستان مي فرستند، افزود: اين به دليل خيانت و بي كفايتي سردمداران آنها است كه راضي شدند امت اسلام اين همه بهاي سنگين بپردازد.

محمدي با مقايسه دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامي در ايران، گفت: ايران قبل از انقلاب ملتي وابسته به دشمن و در ذلت بوده و امروز در اوج اقتدار و عزت است.

امام جمعه همدان در پايان بيان داشت: امروز دل ما براي يك مشت فريب خوردگانيي مي سوزد كه اين خدمت، بالندگي، پيروزي و پيشرفت ايران اسلامي را نمي بينند و زير دامن دشمن ذلت بار تنفس مي كنند و نسبت به مردم و طن و آب و خاك كشور خيانتكارند و در نهايت نيز جزاي اين اعمال را ديده و مي بينند.

کد خبر 2035200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha