۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

حجت الاسلام شاه آبادی:

فاطمه (س) بهترین الگو برای خانواده ها است

فاطمه (س) بهترین الگو برای خانواده ها است

مینودشت - خبرگزاری مهر: مديرعامل بنياد علوم ومعارف اسلامي و غدير پژوهي با اشاره به عظمت جايگاه حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوي اسلام، آن حضرت را بهترين الگو براي خانواده و جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید شاه آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش حقوق زن در اسلام افزود: رضاي خداوند تبارک وتعا لي در رضاي آن بانوي بزرگ اسلام است و زنان باید از این بانوی بزرگوار تبعیت داشته باشند.      

مصیب عنابستاني فرماندار مينودشت نیز گفت: جايگاه زن در اسلام از عظمت خاصي برخوردار است.
 
وي گفت: با ظهور اسلام و وجود بانويي چون حضرت فاطمه (س) اين جايگاه به درجه رفيع خود رسيد و از زنده به گور کردن دختران در جاهليت به ارج نهادن به زنان رسيد. 
 
فرماندار مينودشت با اشار به انتخابات فراروی، نقش و جايگاه زنان در انتخابات را در کشور بسيار مهم ارزيابي کرد و گفت: يکي از شاخصه هاي مهم بانوان در ايران اسلامي همين حضور زنان در عرصه سياسي به خصوص انتخابات است و به راحتي مسائل و خواسته هاي خود را بيان مي کنند و اين خود ارزش است.
 
عنابستاني با اشاره به خلق حماسه در تاريخ توسط زنان، حضور آنان در 24 خرداد 92 را خلق حماسه سياسي ديگري دانست و تاکيد کرد: اين حماسه فکر دشمنان براي تسلط بر ملت فهيم ايران را يکبار ديگر نقش بر آب خواهد کرد.
کد خبر 2035255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha