۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵

صابری مطرح کرد:

بهترین راه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خدمت به مردم است

بهترین راه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خدمت به مردم است

یاسوج – خبرگزاری مهر: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی رعایت نظم و انظباط و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین صابری ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان افزود: نارضایتی مردم از مسئولین موجب ایجاد فاصله بین مردم و نظام می شود و این در این صورت حماسه سیاسی محقق نمی شود.

وی بیان کرد: شکاف بین مردم و مسئولین همچنین باعث کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات و تحقق خواسته دشمن می شود.

صابری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم هستند، گفت: باید با خدمت صادقانه و مضاعف، توطئه های دشمنان در این زمینه را خنثی کرد.

استاندار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، امر به معروف و نهی از منکر را از ضروریات جامعه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: اگر هر فردی روزی یک امر به معروف کند، منکر در جامعه ریشه کن می شود.

وی افزود: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در میان همه اقشار نهادینه شود.

صابری همچنین به نبود مرجعی برای نامگذاری اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای نامگذاری اماکن عمومی است.

وی بر نامگذاری اماکن و مراکز عمومی ودولتی به نام شهدای شاخص در این استان تاکید کرد و افزود: باید در این زمینه حساسیت های بومی مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست مقرر شد در نشست بعدی این شورا، برخی اماکن عمومی شهر یاسوج به نام شهدا نامگذاری شود.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد رئیس حوزه هنری استان و با تصویب استاندار مقرر شد کارگروهی برای گرامیداشت روز چهارم تیرماه روز حماسه پد خندق تشکیل شود.

 

 

کد خبر 2035336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha