۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند؛

پیروزی مرادقلی و طهماسبی‌زاده در دور نخست

پیروزی مرادقلی و طهماسبی‌زاده در دور نخست

ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران در اوزان 55 و 60 کیلوگرم، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی سال 2013 بزرگسالان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا که امروز یکشنبه در ورزشگاه ایندیرا گاندی شهر دهلی نو پایتخت هندوستان برگزار می‌شود، محمد طهماسبی‌زاده در وزن 55 کیلوگرم در دور نخست مقابل سعید مظفر مودینوف از تاجیکستان در وقت اول با نتیجه صفر بر 1 مسابقه را واگذار کرد اما در وقت دوم با نتیجه 7 بریک و در نهایت با ضربه فنی کشتی را با پیروزی پایان برد. وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران ژاپن و ازبکستان می‌رود.

حسن مرادقلی در وزن 60 کیلوگرم مقابل حریف تایلندی خود سیری فونگ چامپاخان روی تشک رفت که در وقت اول با نتیجه 6 بر صفر و در وقت دوم با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید. حسن مرادقلی در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران کره‌‍شمالی و هندوستان مسابقه می‌دهد.

کشتی گیران ایران که نخستین حضور خود در مسابقه‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا را تجربه می‌کنند، از ظهر امروز (شنبه) در ورزشگاه ایندیرا گاندی شهر دهلی نو پایتخت هندوستان به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

مسابقه‌های پنج وزن دیگر در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2035577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha