۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

باهنر:

تعدد کاندیداها نگرانی جدی در بدنه اصولگرایان/ رای اصولگرایان از اصلاح‌طلبان بیشتر است

تعدد کاندیداها نگرانی جدی در بدنه اصولگرایان/ رای اصولگرایان از اصلاح‌طلبان بیشتر است

کرمان - خبرگزاری مهر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تعدد کاندیداها را مهم ترین چالش در بدنه اصولگرایان دانست و گفت: اصولگرایان باید به یک لیست واحد برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باهنر پنجشنبه شب در دیدار با نخبگان و شوراهای تشکل‌های اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: در انتخابات آینده سه قطب اصولگرایان، اصلاح طلبان و حزب رئیس جمهور با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه رای اصولگرایان از اصلاح طلبان بیشتر است، افزود: هاشمی و خاتمی طبق اعلام خودشان وارد رقابت انتخاباتی نخواهند شد اما چنانچه بیایند آرایش بازی را عوض خواهیم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام تاکید کرد: اصولگرایان به نفع هاشمی کنار نخواهند رفت و با کاندیداتوری هاشمی مخالف هستم.

وی با اشاره تعدد کاندیداهای اصولگرایان، این امر را مهم ترین نگرانی بدنه اصولگرایان دانست و افزود: اصولگرایان در نهایت باید به یک لیست واحد برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد کاندیداهایی که تاکنون صلاحیت آنها تایید شده هشت نفر بودند، گفت: در حال حاضر نام 15 نفر از اصولگرایان برای ریاست جمهوری مطرح است.

باهنر گفت: ریاست جمهوری جایگاهی خطیر و حساس است و فردی که رئیس جمهوری مملکت می شود باید بتواند در مسیر حرکت مشکلات گام برداشته و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی ادامه داد: بنابراین فردی که رد صلاحیت شود به این معنا نیست که پیشینه بد یا پرونده ای و فسادی داشته است بلکه ممکن است که وی برای این سمت مناسب نباشد و در دیگر پست ها بتواند خدمات مفیدی را ارائه دهد.

باهنر با اشاره به انتخابات سال 76 گفت: در این انتخابات ناطق نوری کاندیدای ما بود که در نهایت شکست خوردیم بنابراین شاید تنوع کاندیداها چندان هم بد نباشد اما این در صورتی است که یک مدیریت واحد داشته باشیم و در انتها دو یا سه کاندیدا وارد عرصه رقابت شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ائتلاف پنجگانه قبل از ثبت نام کاندیدای واحد خود را معرفی خواهد کرد، افزود: طبق نظرسنجی ها من در این گروه از دیگر افراد جلوتر هستم ولی چنانچه نفر اول نشوم به تشکیلات پایبند مانده و از نفر اول حمایت می کنم اما چنانچه اول شوم از دیگر دوستان انتظار حمایت دارم.

باهنر با اشاره به اینکه ائتلاف پنجگانه اصولگرایان تا 15 اردیبهشت ماه جمع‌بندی نهایی خود را اعلام خواهد کرد، گفت: ائتلاف سه گانه قصد دارد بعد از ثبت نام کاندیدای واحد خود را معرف کند که این امر به صلاح نیست.

وی با اشاره به همزمانی دو انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: اگر افرادی که در این دو انتخابات انتخاب می شوند همسو باشند می توانند در توسعه و آبادانی کشور تاثیر بسزایی داشته باشند.

نائب رئیس مجلس با اشاره به اهمیت این دو انتخابات گفت: در واقع یکی از این انتخابات در مدیریت کشور و دیگری در مدیریت شهر تاثیرگذار است و لذا مردم باید نهایت دقت را در انتخابات کاندیدای مورد نظر خود به کار گیرند.
 

کد خبر 2035578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha