۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶

سرپرست سپاهان با مهر مطرح کرد:

بی‌تفاوتی سازمان لیگ و کمیته انضباطی به سپاهان/ از مدافع استقلال شکایت نمی‌کنیم

بی‌تفاوتی سازمان لیگ و کمیته انضباطی به سپاهان/ از مدافع استقلال شکایت نمی‌کنیم

سرپرست تیم سپاهان با اعلام اینکه قصد نداریم از مدافع استقلال شکایت کنیم، گفت: متاسفانه تا این لحظه سازمان لیگ و کمیته انضباطی نسبت به درخواست رسمی باشگاه سپاهان با بی تفاوتی رفتار کرده است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از سعید مظفری‌زاده و مدافع تیم استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما اعلام کردیم که اگر مستندات کافی داشته باشیم از حنیف عمران‌زاده به دلیل برخوردی که با سوشاک در دیدار تیمهای فوتبال استقلال و سپاهان داشت شکایت می‌کنیم اما با بررسی‌هایی که  بویژه بر روی فیلم بازی انجام دادیم چیزی خاصی مشخص نشد بنابراین دیگر شکایتی از حنیف عمران‌زاده به کمیته انضباطی نخواهیم کرد.

وی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از سعید مظفری‌زاده نیز اظهار داشت: شکایت خود را از سعید مظفری‌زاده انجام دادیم و پیگیر این موضوع هستیم چون اشتباهات این داور و کمک وی در گذشته بویژه بازی ما با تیم راه آهن نیز به تیم سپاهان ضربه زده است.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که اگر وی از سوی کمیته داوران کاندیدای قضاوت در فینال جام حذفی شود، باشگاه سپاهان چه واکنشی انجام خواهد داد، تاکید کرد: در حال حاضر ما نمی‌خواهیم به این موضوع ورود کنیم ابتدا باید ببینیم کمیته داوران چه داورانی را برای قضاوت فینال جام حذفی به عنوان کاندیدا معرفی خواهد کرد بعد اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد و وارد عمل می‌شویم.

خوروش تاکید کرد: ما از سازمان لیگ و کمیته انضباطی به طور رسمی درخواست کردیم کارت‌هایی که فرشید طالبی در بازی با استقلال به دلیل اشتباهات داور بازی گرفت و همه کار‌شناسان این موضوع را تایید کردند بخشیده شود اما متاسفانه تا این لحظه سازمان لیگ و کمیته انضباطی با بی‌تفاوتی به این درخواست ما هیچگونه پاسخی چه مثبت و چه منفی نداده‌اند. طالبی از بازیکنان تاثیر گذار ما است و ما حتی وی را با تیم به رشت نیز آورده‌ایم اما همچنان در خصوص استفاده از این بازیکن بلاتکلیف هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلالی‌ها باب مذاکره با احمد جمشیدیان و امیدابراهیمی را باز کرده‌اند، گفت: ما در این خصوص هیچگونه، مدرک، شاهد و سندی نداریم بنابراین نمی‌توانیم کسی را متهم کنیم.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص سفر سرپرست تیم استقلال به خوزستان و مذاکره وی با مسئولان باشگاه فولاد پیش از دیدار حساس تیمهای فوتبال استقلال و فولاد در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ بر‌تر تصریح کرد: ما قصد ورود به این موضوع را نداشته و اعتراضی نیز نداریم چون میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان به وظایف خود عمل می‌کند.

کد خبر 2035584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha