۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۲۷

به قلم شهریار عباسی؛

«سایه‌های بلند» از روزنه بیرون آمد/ بی‌اطلاعی نویسنده از وضعیت انتشار 6 اثرش

«سایه‌های بلند» از روزنه بیرون آمد/ بی‌اطلاعی نویسنده از وضعیت انتشار 6 اثرش

شهریار عباسی از انتشار تازه‌ترین رمان خود با عنوان «سایه‌های بلند» خبر داد و گفت: این اثر در نمایشگاه کتاب برای نخستین بار توزیع خواهد شد.

شهریار عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار رمان تازه‌ خود با عنوان «سایه‌های بلند» خبر داد و گفت: این رمان را در 600 صفحه نوشته بودم اما در نهایت با تصمیم ناشر برای کاهش تعداد صفحات و به دلیل کوچک کردن حروف چاپی و کارهایی از این دست، در 480 صفحه منتشر شد. البته رمان با وجود اینکه در اوایل امسال از چاپخانه خارج شده است، اما نشر روزنه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب آن را برای نخستین بار توزیع خواهد کرد.

عباسی با اشاره به داستان این اثر گفت: این رمان داستان زندگی یک خانواده ایرانی را در مقطعی 30 ساله از دوران پس از کودتای 28 مرداد تا جنگ تحمیلی به تصویر می‌کشد.

وی افزود: با انتشار این رمان، قصه این رمان برای من پایان پیدا نکرده است و باید آن را ادامه داد؛ البته هنوز به جلد دوم فکر نکرده‌ام و چیزی هم ننوشته‌ام و اگر هم بنویسم بعید می‌دانم با عنوان جلد دوم از این اثر نامگذاری شود.

عباسی تاکید کرد: ابایی ندارم که بگویم این رمان برای من همان چیزی بود که از داستان نویسی توقع داشتم و دوست داشتم تا بنویسمش.

این نویسنده همچنین درباره دیگر آثار خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال گفت: نشر مرکز «هتل گمو» را به نمایشگاه کتاب می‌آورد اما اطلاعی ندارم که این اثر تجدید چاپ شده یا نه. 6 اثرم هم مدت‌هاست برای انتشار در اختیار نشر افراز است، ولی اطلاعی از انتشار آنها ندارم.

کد خبر 2035675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha