۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

در بانکوک/

سه جودو کار ملی پوش خراسان رضوی به مصاف حریفان خود می روند

سه جودو کار ملی پوش خراسان رضوی به مصاف حریفان خود می روند

مشهد - خبرگزاری مهر: سه ملی پوش خراسان رضوی امروز در رقابتهای جودو قهرمانی آسیا در تایلند به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سه جودوکار ملی پوش خراسان رضوی در روز دوم رقابتهای جودو قهرمانی آسیا که از امروز با حضور 220 جودوکار از 28 کشور به میزبانی کشور تایلند در ورزشگاه جوانان شهر بانکوک آغاز شده است، به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

امیر قاسمی نژاد جودوکار خراسانی وزن 81- کیلوگرم تیم ملی که مدال برنز دو دوره قبل این رقابتها را در کارنامه دارد فردا شنبه 31 فروردین ماه در میان 20 جودوکار این وزن مشعل سعیبی از کویت را در دور نخست پیش رو خواهد داشت و دور دوم باید با عزیزکالکامانولی از قزاقستان پیکار کند.

در وزن 100- کیلوگرم نیز جواد محجوب دیگر نماینده استان در رقابتهای جودو قهرمانی آسیا 14 جودوکار دیگر را در این وزن در مقابل خود دارد و باید پس از استراحت در دور نخست به دیدار برنده مبارزه جودوکاران تایلند و اندونزی برود که در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله نیمه نهایی یکی از جودوکاران ژاپن، ازبکستان، چین و یا قرقیزستان را پیش رو خواهد داشت.

جعفر پهلوانی جودوکار جوان وزن 100+کیلوگرم خراسان رضوی با 18 سال سن اولین تجربه آسیایی خود را سپری می کند و در دور نخست حسین میسری از کویت را به عنوان اولین حریف پیش رو خواهد داشت که در صورت برتری باید با بتسوری نام سریجا نفر 33 رنیکنگ جهانی مبارزه کند.

در این وزن نیز 14 جودوکار با هم به رقابت می پردازند.

این رقابتها با برگزاری مبارزات تیمی در روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

 

کد خبر 2035680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha