۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

تجدد تاکید کرد:

ملت ایران با بصیرت فاطمی در پای صندوق های رای حماسه سیاسی دیگری را خلق می کنند

ملت ایران با بصیرت فاطمی در پای صندوق های رای حماسه سیاسی دیگری را خلق می کنند

سنگر – خبرگزاری مهر: امام جمعه سنگر گفت: ملت ایران با حضور گسترده و با بصیرت فاطمی در پای صندوق های رای به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کمال تجدد در خطبه های این هفته نماز جمعه سنگر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را  خاری بر چشم دشمنان دانست و  افزود: افزایش بصیرت مردم و دشمن شناسی آنان حضور در انتخابات را گسترده تر می کند.

وی همچنین اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا از جنبه ملی و بین‌المللی اهمیت زیادی دارد.

خطیب جمعه سنگر گفت:  جمهوری اسلامی ایران تاکنون انتخابات زیادی برگزار کرده که مردم و مسئولان از همه این صحنه ها سربلند بیرون آمده‌اند اما دشمنان نظام در هر انتخابات دست به توطئه زده و تلاش می‌کنند که حضورمردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

وی در ادامه به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در سال 1358 و  سالروز  اعلام انقلاب فرهنگی در سال 1359 اشاره کرد و افزود:  سپاه با پشتوانه عظیم الهی و مكتبی به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداكار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مكتب و ولایت با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش فنی امروز به صورت مجموعه ایست كه انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

تجدد اظهارداشت:  بدون شک دلاور مردی های برادران سپاه پاسداران بعد از انقلاب در دفع ایادی داخلی و گروهک های منافق و همچنین رشادت های رزمندگان آن در دوران دفاع مقدس بر همه روشن است و شنیده ها تنها بخشی از دریای قدرت این نیروی عظیم مردمی است بنابراین حمایت همه جانبه مردم از اهداف این نهاد مقدس و پاسداشت ارزش ها آنان، برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

وی همچنین به سالروز  وفات حضرت ام البنین (س)  روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: تکریم و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه  است.

خطیب جمعه سنگر حضور در جمع خانواده شهدا را انجام وظیفه به تکلیف خود در راستای ارج نهادن به مجاهدت‌ و ایثارگری ‌های بهترین فرزندان این سرزمین، یعنی شهیدان و رزمندگان اسلام عنوان کرد.

کد خبر 2035748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha