۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷

محمد یاوری پس از باخت سپاهان:

اصرار کادر فنی سپاهان بر استفاده از بازیکنان خسته سئوال‌برانگیز است/ شکست سپاهان به ضرر ذوب‌آهن

اصرار کادر فنی سپاهان بر استفاده از بازیکنان خسته سئوال‌برانگیز است/ شکست سپاهان به ضرر ذوب‌آهن

اصفهان - خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال کشور با اشاره به عدم تغییر در ترکیب تیم سپاهان گفت: اصرار کادر فنی سپاهان بر استفاده از بازیکنان خسته در بازی‌های مختلف برایم سئوال‌برانگیز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یاوری عصر جمعه پس از شکست تیم سپاهان مقابل داماش گیلان با اشاره به شرایط تیم سپاهان و عدم ایجاد تغییر در ترکیب این تیم اصفهانی در برنامه دیدار برتر اظهار داشت: به نظرم سپاهانی‌ها باید در ترکیب اصلی خود تغییر ایجاد می‌کردند و در شرایطی که احسان حاج‌صفی در پست هافبک چپ بهتر از دفاع چپ بازی می‌کند، نمی‌دانم چه اصراری به استفاده از او در پست دفاع چپ است.

وی ادامه داد: محسن ایران‌نژاد اگرچه در بازی قبل اشتباه کرد و گل روی اشتباه او به ثمر رسید اما نباید گفت که به ثمر رسیدن گل تنها به خاطر اشتباه او بود بلکه فشار بازیکنان تیم حریف و همچنین عکس‌العمل نه‌چندان خوب گردان در به ثمر رسیدن این گل بسیار تاثیرگذار بود؛ نباید فراموش کرد که او در جریان بازی در پست دفاع چپ عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و بهتر بود او از ابتدای بازی در ترکیب تیمش به میدان می‌رفت.

کارشناس اصفهانی فوتبال کشور در مورد شکست سپاهان مقابل داماش تصریح کرد: به نظرم از شکست تیم سپاهان ذوب‌آهن هم ضرر کرد و تیم اصفهانی باید برای بازی‌های آینده نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند آلومینیوم را از پیش رو برداشته و به فکر پلی‌آف باشد.

وی با اشاره به نیمه دوم این دیدار ادامه داد: من با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم سپاهان در ابتدای نیمه دوم دیدم، شروع این نیمه را امیدوارانه‌تر دیدم اما تعجبم از عجله بازیکنان سپاهان برای رسیدن به گل بود و نمی‌دانم چرا بازیکنان سپاهان اینقدر برای رسیدن به گل عجله داشتند و توپ را از دست داده و دوباره می‌گرفتند. حفظ توپ در این دقایق می‌توانست بازیکنان داماش را خسته کند.

یاوری پیرامون دلایل افت سپاهان در دیدار با داماش گیلان تصریح کرد: به نظرم بازی خوب و باانگیزه داماش یکی از دلایل پیروزی این تیم بود چون آنها قدرتی بازی کردند. همچنین فشار بیش از حدی که در برنامه‌ریزی مسابقات روی سپاهان قرار دارد و اصرار کادر فنی سپاهان روی سیستم، تاکتیک و نفرات هم از دیگر دلایل افت سپاهان به شمار می‌رود.

وی گفت: به نظرم عدم کیفیت بعضی بازیکنان مثل سوکای نیز در شرایط تیم سپاهان تاثیرگذار است، ضمن اینکه سپاهان انگار توقع ندارد که کسی به آن گل بزند و انگار به سپاهانی‌ها بر می‌خورد که به این تیم گل بزنند اما بازیکنان این تیم باید هنگام دریافت گل مدیریت بحران داشته باشند و اینگونه دچار بحران نشوند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک به سود داماش به پایان رسید.

 

کد خبر 2035845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha