۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۱

مرکل:

اروپا باید رهبر جهان باشد/ هنوز خیلی کارها برای حل بحران باید انجام دهیم

اروپا باید رهبر جهان باشد/ هنوز خیلی کارها برای حل بحران باید انجام دهیم

صدر اعظم آلمان با تاکید بر اینکه هنوز خیلی کارها برای حل بحران است که باید انجام شود همچنین گفت که ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که رهبر جهان در همه زمینه ها باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از نشریه "فوکوس"، آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در گفتگو با نشریه "بیلد"، با تاکید بر اینکه ما یک اروپای قدرتمند را که رهبر جهان باشد می خواهیم خاطر نشان کرد که  ما در آلمان و در جنوب اروپا در مسیر درستی(برای حل بحران) قرار داریم که البته هنوز خیلی کارها است که ما باید انجام دهیم.

به اعتقاد صدر اعظم آلمان ، کشورهای اروپایی باید برای رقابت شایسته تر شوند ، وی همچنین تاکید کرد که من آلمان را به عنوان کشوری ارزیابی می کنم که در آن روند تاثیرات اصلاحات خوب دیده می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که من یک اروپای قدرتمند را می خواهم که در آینده نیز به شهروندانش بتواند رفاه را ارائه دهد. اروپا باید در دنیا رهبر باشد که البته در بسیاری زمینه ها این گونه نیست.

مرکل همچنین تلاشهای کشورهای جنوب اروپایی را در پیشبرد اصلاحات خوب ارزیابی کرده و گفت: همه این کشورها کما بیش اصلاحات ضروری را در پیش گرفته اند تا بار دیگر در مسیر مطمئنی قرار گیرند. این کشورها می دانند که بسیاری از مردم از شرایط بسیار دردناکی رنج می برند.

وی افزود: هر کشور اروپایی به یک اقتصاد شایسته رقابت و یک مبنای صنعتی نیاز دارد.

کد خبر 2035936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha