۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

حجت الاسلام علاءالدینی در گفتگو با مهر:

حماسه سیاسی پیش درآمدی بر حماسه اقتصادی/حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر انحرافات

حماسه سیاسی پیش درآمدی بر حماسه اقتصادی/حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر انحرافات

دماوند - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه دماوند با بیان اینکه حماسه سیاسی پیش درآمدی بر حماسه اقتصادی است، گفت: حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر فتنه و انحراف است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بی شک تحقق شعار مدنظر رهبر فرزانه انقلاب در سال جاری تحت عنوان "حماسه سیاسی و اقتصادی" دستاوردهای بسیاری را برای ایران اسلامی به دنبال دارد.

وی بیان داشت: فراهم سازی امکانات لازم برای ایجاد حماسه سیاسی ضمن کم هزینه بودن، خود به عنوان بستری برای تحقق حماسه اقتصادی قلمداد می شود، چراکه در حماسه سیاسی مجریانی از سوی مردم شریف ایران اسلامی برگزیده می شوند که توانایی حماسه سازی در بعد اقتصادی نیز در وجود آنها نهادینه شده باشد.

حجت الاسلام علاءالدینی اضافه کرد: بدون تردید ایران اسلامی را امتی زنده تشکیل می دهد و طبق بیانات گران سنگ رهبر معظم انقلاب هیچ ملت زنده ای را نمی توان با تهدید و ارعاب از میدان نبرد بیرون راند.

وی تصریح کرد: گرچه اعتقاد راسخ رهبری و مردم فقدان محدودیت زمانی در خلق حماسه و حماسه سازی است، اما این شعار پرمغز طی ایامی شکلی بارز به خود می گیرد که سه ماهه نخست امسال به عنوان فرصتی مغتنم و ممتاز برای تداوم مقتدرانه 9 ماهه بعدی، برنامه پنج ساله و افق 20 ساله پس آن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند ادامه داد: آوردن حماسه سیاسی در بخش ابتدایی شعار سال جاری خود اهمیت موضوع انتخابات را تداعی می سازد تا مردم با حضوری پرشور همراه با شعور و بصیرت کافی نسبت به گزینش افرادی مقید به ارکان نظام مقدس اسلامی در عرصه خدمتگذاری مبادرت ورزند.

انتخابات خرداد پاسخ محکم دیگری به فتنه گران

وی حضور باشکوه مردمی در پای صندوق رأی در انتخابات خرداد آتی را پاسخ محکم دیگری از سوی امت اسلامی ایران به فتنه گران دانست و گفت: مردم نباید فراموش کنند که حضور در پای صندوق رأی سناریو از پیش تعیین شده دشمنان علیه نظام اسلامی را دچار اخلال می کند.

حجت الاسلام علاءالدینی اضافه کرد: سال جاری، 12 ماه بسیار ویژه ای در ابعاد مختلف برای کشورمان در تقابل با دشمنان شمرده می شود، اگر هدف پیش روی، فتح قلل موفقیت در زمینه های سیاسی و اقتصادی باشد باید حماسه ای بزرگ روی دهد تا جبهه خصم زمین گیر شود.

وی بیان داشت: از دیگر ابعاد اهمیت حضور گسترده در انتخابات خرداد ماه امسال کشیدن خط بطلان دیگری بر تفکرات و عقاید غلط فتنه گران و تحمیل کنندگان هزینه به انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: این خط بطلان علاوه بر فتنه گران بر جریان انحراف نیز کشیده می شود، چراکه حضور در انتخابات به معنای نزدیکی به جامعه روحانیت و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب است.

دستاوردهای خارجی حماسه سیاسی

وی با بیان اینکه دستاوردهای حماسه سیاسی و اقتصادی تنها محدود به مسائل داخلی نیست، اظهار داشت: از جمله مصادیق دستاوردهای خارجی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، خنثی سازی توطئه های رنگارنگ و پیچیده دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام علاءالدینی ادامه داد: در سایه چنین دستاورد بزرگی ضمن افزایش هزینه های دشمن در دسیسه چینیهای مختلف، باور مردم افزایش یافته و موجبات تقویت توان جبهه اسلام مقابل تهدیدهای بدخواهان نظام فراهم می آید.

وی یادآور شد: علاوه بر این، مجریانی در عرصه سیاست خارجی گردهم می آیند که با تدابیر ناشی خرد جمعی برای رفع کاستیها و جبران نقاط ضعف بکوشند.

کد خبر 2035998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha