۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

حبیب زاده در پاسخ به مهر:

کمالی تنها کاندیدای خانه کارگر است/ در مورد حمایت از خاتمی تصمیم نگرفته ایم

کمالی تنها کاندیدای خانه کارگر است/ در مورد حمایت از خاتمی تصمیم نگرفته ایم

عضو شورای مرکزی خانه کارگر با بیان اینکه اصلاح طلبان در تلاشند یک لیست واحد و منسجم برای انتخابات شورای شهر تهران ارائه دهند، گفت: حسین کمالی کاندیدای مورد حمایت ما در انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در فرمانداری تهران، همچنین افشین حبیب زاده عضو شورای مرکزی خانه کارگر با حضور در فرمانداری تهران کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای تهران شد.

حبیب زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانه کارگر برنامه های مختلفی برای دوره چهارم شورای شهر تهران دارد، گفت: هدف اصلی برنامه مان ارتقای سطح کیفی زندگی مردم و شهر تهران است که در این برنامه برای تمامی مشکلات راه حل هایی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ربیعی نیز به عنوان نماینده خانه کارگر کاندیدای شورای شهر تهران می شود، گفت: به دنبال این هستیم که با لیستی منسجم و واحد در هماهنگی با دیگر احزاب و گروه های همفکر به خصوص با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لیست واحد بدهیم و در این زمینه تلاش های زیادی شده و ستادهای انتخاباتی نیز تشکیل شده است.

عضو خانه کارگر در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه کاندیدای مورد حمایت خانه کارگر در انتخابات ریاست جمهوری کیست، تاکید کرد: نامزد خانه کارگر برای انتخابات ریاست جمهوری حسین کمالی است و فکر می کنیم ایشان توانمندی های لازم را هم از لحاظ اجرایی و هم سابقه کار در قانونگذاری دارد.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه اکثر گروه های اصلاح طلب از کاندیداتوری آقای خاتمی نیز حمایت کرده اند آیا خانه کارگر نیز هم نظر با سایر گروه های اصلاح طلب است، خاطر نشان کرد: کاندیدای ما آقای کمالی است و هنوز در مورد کاندیداتوری خاتمی بحثی نکرده ایم اگر ایشان کاندیدا شدند در مورد این مسئله جلسه خواهیم گذاشت.

 

 

 

 

 

کد خبر 2036172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha