۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷

تحولات امنیتی عراق/

3 زخمی در انفجارهای بابل و 9 حمله خمپاره ای/لغو منع آمد و شد در چند استان

3 زخمی در انفجارهای بابل و 9 حمله خمپاره ای/لغو منع آمد و شد در چند استان

زخمی شدن 3 نفر در انفجارهای شمال بابل و 9 حمله خمپاره ای در این استان و منع آمد و شد در چند استان عراق از جمله خبرهای امنیتی این کشور در جریان برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، یک منبع پلیس در استان بابل امروز اظهار داشت: دو بمب صبح امروز در مقابل 2 حوزه اخذ رای در شمال بابل منفجر شد که زخمی شدن چند شهروند عراقی را در پی داشت.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: یکی از بمب ها در داخل خودرویی تعبیه شده بود که در منطقه جبله در شمال بابل منفجر شد اما تلفاتی در بر نداشت. اما در انفجار دیگری 2 نفر زخمی شدند.

همچنین 9 خمپاره به محله های مسکونی در شمال استان بابل اصابت کرد. برخی رسانه ها اعلام کرده اند که در انفجارهای بابل 3 نفر زخمی شده اند.

از سوی دیگر خبرگزاری براثا گزارش داد که منع آمد و شد در برخی استان ها همچون واسط، المثنی، الدیوانیه، ذی قار، میسان و بصره لغو شده است. همچنین در استان نجف نیز منع آمد و شد به طور جزئی لغو شده است و بنا بر اعلام کمیساریای عالی انتخابات در استان نجف، بیش از 250 خودروی غیر نظامی برای ایاب و ذهاب رای دهندگان به حوزه های اخذ رای و منازلشان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است انتخابات شوراهای استانی عراق از صبح امروز در 13 استان این کشور آغاز شده است.

 

 

کد خبر 2036236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha