۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۳۴

جریمه 230 میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در درمیان/ قاچاق پرندگان رویکرد جدید قاچاقچیان

جریمه 230 میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در درمیان/ قاچاق پرندگان رویکرد جدید قاچاقچیان

بیرجند – خبرگزاری مهر: فرماندار درمیان با اشاره به شناسایی چهار قاچاقچی کالا طی سال گذشته در این شهرستان گفت:متخلفین بیش از 230 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،رجبعلی براتی در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز درمیان با اشاره به اجرای طرح شبنم در این شهرستان اظهارکرد: در فروردین ماه سال 92 یک هزار و 373 قلم کالا مشمول دریافت طرح شبنم شدند.

وی از اجرای 23 مورد بازرسی از مجموع 998 واحد صنفی در بهار سال جاری و در اجرای طرح بازرسی نوروزی خبر داد.

وی گفت: در سال گذشته 4 قاچاقچی کالا در درمیان شناسایی شدند و برای آنان پرونده هایی به ارزش 23 میلیون و 927 هزار تومان تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرماندار درمیان از صادرات 46 هزار و 512 تن کالا به ارزش 56 میلیون و 305 هزار و 988 دلار از بازارچه مرزی گلورده این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

براتی  بیان کرد: همچنین در این مدت 905 تن کالا شامل تخم سپند، کنجد، ضایعات پلاستیکی و شاهدانه به ارزش 173هزار و 774 دلار از این بازارچه وارد شده است.

فرماندار درمیان، با بیان این که در سال گذشته برای 185 متقاضی ایجاد واحد صنفی پروانه کسب صادر شده است تصریح کرد: در حال حاضر پرونده 114 متقاضی دیگر مراحل قانونی خود را طی می کند که در آینده نزدیک برای آن ها نیز پروانه کسب صادر می شود.

براتی  شکار و قاچاق پرندگان وحشی را رویکرد جدید قاچاقچیان کالا در این شهرستان مرزی برشمرد و افزود: مسئولین دستگاه های انتظامی و حفاظتی شهرستان باید کنترل بیشتری بر محیط زیست به ویژه در نواحی نوار مرز داشته باشند.

کد خبر 2036642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha