۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۴۹

ملک زاده:

فارس استان پیشتاز در توسعه گردشگری کشور است

فارس استان پیشتاز در توسعه گردشگری کشور است

شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: فارس استان پیشتاز در توسعه گردشگری کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد شریف ملک زاده بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های گردشگری شهر شیراز در جمع خبرنگاران  با اشاره به وضعیت استان فارس در بخش گردشگری یادآور شد: فارس طی سه سال گذشته  در بحث توسعه زیرساخت های گردشگری فعالیت قابل قبولی داشته و خوشبختانه امروز در جایگاه مناسبی قرار دارد.

وی گفت: رشد و توسعه استان فارس در زیرساخت های گردشگری کشور منحصر به فرد است که البته این توسعه متناسب با پتانسیل موجود در این استان است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه این سازمان در حوزه سرمایه گذاری همکاری لازم را  دارد تاکید کرد: سرمایه گذاری های قابل دفاع و قابل توجیه در اولویت حمایت های ما قرار دارند و در این راستا برای حمایت از این نوع سرمایه گذاری های هیچ مشکلی وجود ندارد.

ملک زاده تصریح کرد: سازمان سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آمادگی کاملی دارد که از طرح های قابل قبول این حوزه ها حمایت و تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

کد خبر 2036675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha