۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

ملی پوشان راگبی در اندیشه صعود به "سید یک" آسیا

 ملی پوشان راگبی در اندیشه صعود به "سید یک" آسیا

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی راگبی در حالی به پایان رسید که بازیکان این تیم انگیزه های زیادی برای صعود به "سید یک" آسیا دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی راگبی کشورمان برای حضور در رقابتهای "سید دو" آسیا که در تهران جریان داشت، به کار خود پایان داد. این مرحله از اردو در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران تشکیل شد و 56 بازیکن، مورد سنجش قرار گرفتند. مرحله دوم اردوی تیم ملی از روز ششم اردیبهشت ماه جاری کلید می خورد که بازیکنان غربال شده در مرحله نخست، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

قرار است ملی پوشان راگبی در چهار مرحله اردو حضور یابند و سپس خود را برای سفر به مالزی و شرکت در پیکارهای "سید دو" آسیا آماده نمایند. پدرام بنی عامریان به عنوان سرمربی، مهدی حسنعلی به عنوان مربی و محمد شریفی در نقش آنالیزور در این اردوی تدارکاتی، ملی پوشان را هدایت می‌کنند. قرار است در نهایت 25 بازیکن به این رقابتها که خردادماه امسال در کوالالامپور مرکز مالزی برگزار می شود، حضور یابند. این پیکارها با حضور تیم های ملی راگبی 15 نفره ایران، سنگاپور، هند و مالزی در ورزشگاه "پتالینگ جایا" شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد که در نهایت یک تیم برتر راهی سید یک می شود.

روز 15 خرداد ماه آینده، تیم‌های سنگاپور و هند در ساعت 15 به وقت محلی و ایران و مالزی در ساعت 17 به مصاف هم می‌روند. تیم‌های بازنده در تاریخ 18 خرداد و در ساعت 17 باهم پیکار می‌کنند و تیم‌های برنده روز 19 خرداد در ساعت 18 به وقت محلی بازی خواهند کرد. تیم نخست راهی سید یک می‌شود و تیم آخر به سید سه سقوط خواهد کرد. در سید سه، تیم‌های چین، قطر، گوام و اندونزی پیکار می‌کنند و یک تیم به سید دو آسیا راه خواهد یافت.

کد خبر 2036963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha