۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

رونمایی از دو کتاب جدید نشر افق در هفته جاری

رونمایی از دو کتاب جدید نشر افق در هفته جاری

دو کتاب «آوازهای کوچکی برای ماه» و «آمستردام» طی روزهای این هفته در فروشگاه کتاب انتشارات افق رونمایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این هفته دو مراسم رونمایی کتاب در فروشگاه افق واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد و طی آن دو عنوان از کتاب‌های تازه منتشرشده این ناشر با حضور مترجمان، منتقدان و علاقه‌مندان رونمایی خواهد شد.

اولین کتابی که این هفته رونمایی خواهد شد، «آوازهای کوچکی برای ماه» است که مجموعه‌ای از 7 سال نامه‌نگاری گوستاو فلوبر و ژرژ ساند است. نامه‌های این دو نویسنده تصویر دقیقی از زندگی نویسندگان و روشنفکران ادبیات قرن نوزدهم ارائه می‌کند. این کتاب توسط گلاره جمشیدی ترجمه شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت با حضور مترجم، اسدالله امرایی و امیرحسین خورشیدفر به عنوان منتقد برگزار خواهد شد. در این مراسم جمشیدی به بیان سخنانی درباره کتاب می‌پردازد و منتقدان هم در نقد کتاب سخنرانی خواهند کرد. مراسم رونمایی از این کتاب ساعت 18 روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

اما به دلیل نزدیک بودن ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران، یک مراسم رونمایی دیگر با فاصله کم از رونمایی «آوازهای کوچکی برای ماه» در فروشگاه افق برگزار خواهد شد. به این ترتیب روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت، کتاب «آمستردام» نوشته ایان مک یوون در این فرشگاه رونمایی خواهد شد. مک یوون از نویسنده‌های مطرح امروز ادبیات انگلستان است که این اثر او در سال 1998 برنده جایره بوکر شده است. او از نویسندگانی است که به طور مکرر در فهرست نامزدهای بوکر حضور داشته است.

کتاب «آمستردام» توسط میلاد زکریا ترجمه شده و قرار است مراسم رونمایی از آن با حضور مترجم و شهریار وقفی‌پور به عنوان منتقد برگزار شود. این مراسم که با اجرای امیرحسین خورشیدفر برگزار خواهد شد، از ساعت 18 روز چهارشنبه در فروشگاه افق آغاز می‌شود.

 

کد خبر 2036966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha