۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۵۳

عادل غلامی:

مقابل تایوان با غرور بازی نکردیم/ اشتباهات سال گذشته را تکرار نمی‌‌کنیم

مقابل تایوان با غرور بازی نکردیم/ اشتباهات سال گذشته را تکرار نمی‌‌کنیم

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل با اشاره به دیدار این تیم برابر نماینده تایوان اظهار داشت: برابر این تیم با غرور بازی نکردیم و نمی‌خواهیم اشتباهات سال گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل غلامی در پایان دیدار عصر امروز تیم‌های کاله آمل و تایوان تاورز که با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده ایران خاتمه یافت، در جمع خبرنگاران حاضر در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: بازی اول جام همیشه سخت است و در هر تورنمنت طبیعی است که بازیکنان با استرس بازی کنند. به همین دلیل بود که ما پراشتباه ظاهر شدیم و کیفیت لازم را در بازی برابر تایوان ارایه نکردیم. ولی مهم این است که به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی با بیان این که کاله جام را با غرور آغاز نکرد، اظهار داشت: در دیدارهای بعدی به واسطه شناختی که از حریفان پیدا می‌کنیم بازی‌های بهتری را ارایه خواهیم کرد. ما جام را با غرور بازی نکردیم و می‌خواهیم با قدرت کارمان را پی بگیریم.

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل همچنین گفت: سال گذشته در مرحله نیمه نهایی یک اشتباه کوچک داشتیم که کار دست ما داد. امسال دیگر نمی‌خواهیم مرتکب اشتباه شویم و آن اتفاقات برایمان تکرار شود.

کد خبر 2037587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha