۱۵ تیر ۱۳۸۴، ۱۳:۰۹

افسانه "جكي چان" بر پرده سينماها جان مي گيرد

آخرين پروژه سينمايي جكي چان كه فيلمي رزمي به نام "افسانه" است، از روز بيست و سوم سپتامبر (اول مهر) بر پرده سينماهاي جهان مي رود.

جكي چان در "دور دنيا در هشتاد روز"

به گزارش خبرنگار سينمايي "مهر"، بازيگر سرشناس هنگ كنگي در كنفرانس خبري نخستين نمايش جهاني فيلم كه روز گذشته در پكن برگزار شد، همراه همبازي كره اي اش كيم هي سون حضور يافت و به پرسش هاي خبرنگاران پاسخ گفت. در "افسانه" علاوه بر چان و سون، يكي از ستارگان سرشناس سينماي هنگ كنگ با نام ليونگ كا فاي هم ايفاي نقش مي كند.
"افسانه" به كارگرداني استنلي تونگ محصولي 20 ميليون دلاري از شركت فيلمسازي جكي چان و شركت چيني چاينا فيلم گروپ است كه ماجراهاي كشف يك مقبره چيني مربوط به سال 221 قبل از ميلاد را توسط باستان شناسي ماجراجو روايت مي كند. هوگو ويوينگ استراليايي و مليكه شراوت هندي هم در اين فيلم حضور دارند و خود چان علاوه بر بازي، مديريت صحنه هاي بدلكاري را هم بر عهده دارد.
جكي چان در كنفرانس خبري ديروز درباره پروژه آينده اش گفت: "قرار است به زودي در فيلمي كمدي كه داستانش در دهه هشتاد چين رخ مي دهد، بازي كنم. كارگرداني اين فيلم را هم ژانگ ييمو معروف انجام مي دهد." اين ستاره هاليوودي در "افسانه" در دو نقش متفاوت ظاهر شده است.

کد خبر 203774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha