۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

علی حمودی در گفتگو با مهر:

باید مراقب الریان باشیم/ هواداران از ما حمایت کنند

باید مراقب الریان باشیم/ هواداران از ما حمایت کنند

مدافع تیم فوتبال استقلال بازی با الریان را سرنوشت ساز خواند و عنوان کرد: تیم الریان هنوز شانس صعود دارد، برای همین باید مراقب این تیم باشیم تا در تهران به نتیجه دلخواهش نرسد.

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار سه‌شنبه شب این تیم برابر الریان قطر در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی مقابل تیم‌های عربی همیشه سخت است. اگر بخواهیم به صرف اینکه بازی در تهران برگزار می‌شود از حالا خودمان را برنده بدانیم، فکر اشتباهی است.

وی افزود: باید با دقت بازی کنیم و عجله نکنیم. الریان برای نباختن به میدان می‌آید و در ضد حملات چشم به گل‌زنی دارد. آنها هنوز شانس صعود دارند و می‌دانند که اگر 3 امتیاز در تهران کسب کنند شرایط را کاملا تغییر خواهند داد، برای همین باید مراقب این تیم باشیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در طول روزهای گذشته تمرینات خوبی برگزار کردیم و بازیکنان آماده نشان دادند. خوشبختانه استراحت خوبی داشتیم و می‌خواهیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

حمودی در پایان گفت: متاسفانه صادقی و اکبرپور محروم هستند ولی جای خالی آنها را پر خواهیم کرد. امیدوارم هواداران مثل بازی با سپاهان حمایت کنند تا در پایان این دیدار شادی برد را با یکدیگر تقسیم کنیم.

کد خبر 2037875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha