۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

روایت زندگی داوینچی با موهای ژل‌زده در یک مجموعه تلویزیونی

روایت زندگی داوینچی با موهای ژل‌زده در یک مجموعه تلویزیونی

یک مجموعه جدید تلویزیونی زندگی لئوناردو داوینچی نابغه قرن پانزدهم را از زاویه‌ای جدید تصویر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این مجموعه که با عنوان "اهریمن‌های داوینچی" ساخته شده، داستان زمان جوانی داوینچی را که ناشناخته است خلق می‌کند و کمی هم اکشن ابرقهرمانی به آن اضافه کرده است.

با این فیلم باید فراموش کرد که این هنرمند در پرتره نقاشی شده توسط خودش، به عنوان مردی عاقل، ریشو و پیر به تصویر کشیده شده است. لئوناردو داوینچیِ سریال "اهریمن‌های داوینچی" مردی 25 ساله بی‌پروا و نترس است که به موهایش ژل قرن بیست و یکمی می‌زند.

این سریال درام هشت قسمتی از شنبه در کانال استارز آمریکا پخش شد و از اواخر ماه هم در سراسر دنیا پخش خواهد شد و داستان گفته نشده مرد بزرگ رنسانس را از دید دیوید گویر، یکی از خالقان بازی معروف و جهانی "ندای وظیفه" به نمایش می گذارد.

گویر به رویترز گفت: من همیشه دوستدار داوینچی بودم و برایم خیلی عجیب و حتی دیوانه‌وار است که تا به حال هیچ فیلم و سریالی مشخصا درباره خود داوینچی ساخته نشده است. من تا به حال فرد دیگری را نشناخته‌ام که توانسته باشد تمام کارهایی را که او به حد کمال انجام داده است، انجام داده باشد و زندگی او هم پر از بحث و جدل بوده که این همیشه چیز خوبی است.

زندگی داوینچی در سنین بین 28 تا 32 سالگی کاملا ناشناخته مانده است که به خالق داستان این فرصت را می‌دهد تا داستان‌های جالب‌تری را خلق کند. گویر در ادامه اضافه کرد که می‌خواست برخوردی مدرن‌تر و گرافیکی‌تر به داستان داشته باشد، از طراحی لباس‌ها و صحنه گرفته تا موسیقی و جلوه‌های تصویری و فیلمبرداری.

تام رایلی  بازیگر بریتانیایی، نقش داوینچی را به عنوان هنرمندی در آستانه شهرت در فلورانس قرن پانزدهم بازی می‌کند که در همان زمان در حال طراحی ماشین‌های پرواز و وسایل نظامی است و با یکی از زنان قدرتمند خاندان مطرح مدیچی طرح دوستی می‌ریزد و به دنبال افسانه "کتاب برگ‌ها" می‌رود.

ماجراجویی‌های داوینچی در میان خشونت و فریب بین خاندان مدیچی در فلورانس و پاپ سیکستوس چهارم در رم با مقدار زیادی نقشه‌کشی و شمشیربازی و مبارزه اتفاق می‌افتد.

این سریال در 120 کشور در ماه آوریل پخش می‌شود و قرار است بعد از پایان زودهنگام سریال معروف گلادیاتوری "اسپارتاکوس" به یکی از موفق‌ترین سریال‌های شبکه استارز تبدیل شود. با وجود اختراع‌های خلاقانه، گویر می‌گوید بیشتر اتفاق‌های این سریال بر اساس سندهای تاریخی ساخته شده‌اند و بیشتر شخصیت‌های داستان واقعا وجود داشتند.

استارز یکی از واحدهای کمپانی استارز اینترتینمنت است.

کد خبر 2037928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرشته اصغری ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
      0 0
      داوینچی عالیه واقعا نابغه تاریخ