۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

اخبار کوتاه/

فسخ قرارداد 70 واحد صنعتي راكد در مازندران

فسخ قرارداد 70 واحد صنعتي راكد در مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، از فسخ قرارداد 70 واحد راكد در شهركها و نواحي صنعتي استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علي وفايي نژاد گفت: در سال گذشته و در راستاي تحقق برنامه هاي شركت شهركهاي صنعتي، قرارداد واحدهاي راكدي كه در گذشته، زمين صنعتي از شركت دريافت کرده لكن كار اجرايي را آغاز نکرده فسخ و اين فرصت براي اجراي طرح توليدي ، در اختيار سرمايه گذار جديد قرار داده شده است.

مديرعامل شركت شهركهـاي صنعتي مازندران با بيان اينكه فسخ قراردادهاي راكد جزء سياستهاي سازمان صنايع كوچك و ايجاد فرصت براي سرمايه گذاران است، اظهار داشت: شهركها و نواحي صنعتي زمينه رشد توليد و صنعت را براي سرمايه گذاري آماده کرده و در سال گذشته ، 70 مورد فسخ قرارداد واحدهاي راكد در شهركها و نواحي صنعتي انجام كه با فسخ اين قراردادها، بيش از 30 هكتار زمين صنعتي از محل فسخيات ، آزاد شد و قابليت واگذاري به سرمايه گذاران جديد را فراهم كرده است .

وي افزود : زيرساختهاي لازم شامل آب ، برق ، گاز ، مخابرات و جاده دسترسي در شهركها و نواحي صنعتي مازندران انجام شده و آماده سرمايه گذاري و احداث واحدهاي توليدي و صنعتي و در نهايت ايجاد اشتغال پايدار و رفع بيكاري و افزايش توليد داخلي مهيا است.

انجام 596 بازرسی صنفی

اسماعیل هادی نژاد، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری اظهار داشت: در راستای نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان ساری و میاندرود در اولین ماه از سال 92 بیش از ۵۹۶ مورد بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود: در ادامه طرح نظارتی ویژه نوروز با تشدید بازرسی ها در بخش های مهم مانند:واحدهای اقامتی ، رستوران ها ، شیرینی فروشی ها ،میوه فروشی ها،خدمات مسافربری و حمل و نقل درون و برون شهری و سایر موارد تعداد ۲۹۰ پرونده تخلف به اتهام گرانفروشی،عدم درج قیمت،تقلب در کسب تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری، ارزش ریالی پرونده های متشکله در فروردین ماه را ۴۴۸ میلیون ریال  عنوان کردو افزود طی این مدت نیز تعداد ۲۸۱ مورد گزارش تخلف به صورت کتبی ، حضوری و تلفن ۱۲۴ به واحد ستاد خبری واصل گردید که تعداد ۱۰۷ مورد متخلف شناخته شد.

کشف سه هزار بوته خشخاش در قائم شهر

فرمانده سپاه قائم شهر و سیمرغ از کشف بیش از سه هزار بوته خشخاش خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی گفت: این مقدار بوته خشخاش در باغی در شهرستان سیمرغ کشف و با هماهنگی مقامات قضایی امحا شد.

وی با اشاره به اینکه، روز گذشته طی تماس‌های مردمی ، مبنی بر اینکه شخصی در زمین کشاورزی خود در شهرستان سیمرغ اقدام به کشت خشخاش کرده است ، اظهارداشت: ضابطین قضایی سپاه قائم شهر پس از بررسی‌های به عمل آمده و دریافت مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح در مکان گزارش شده حضور یافتند.

وی افزود: با افزایش رویکرد تعاملی مردم با سپاه و نیروی مقاومت بسیج، بسیاری از مسائل پیشگیرانه جامعه ، جامه عمل پوشانده و همیاری مردم با سامانه خبری 114 ، ما را در انجام ماموریت ها تقویت می کند.

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه مازندران
 
در حکمی از سوی دکتر احمد احمدپور ریاست دانشگاه مازندران، حسین طالب نژاد به سمت مدیر روابط عمومی این دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همفکری و همکاری با سایر همکاران دانشگاهی در انجام نیکوی وظایف محوله موفق و موید باشید.

جابجایی در مسئولیت ها تاثیری در هویت افراد ندارد

مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، تغییرات مدیریتی را عامل ارتقای سازمان و رسیدن به اهداف تعیین شده دانست و گفت: جابجایی در مسئولیت ها تاثیری در هویت افراد نخواهد داشت.

عباسعلی جعفری نسب  در مراسم معارفه و تودیع مدیران منطقه شمال همچنین هر گونه جابجایی مدیریتی باید منجر به ارتقای سازمان شود.

وی از زحمات هوشنگ رشیدی مدیر سابق خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال تقدیر و آرزوی سربلندی کرد و بیان داشت: راهبری ایشان در منطقه مطلوب و موجب توسعه فعالیت های کارشناسی شده است.

کد خبر 2037986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha