۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

پژمان منتظری:

نمی‌گذاریم زحمات بازیکنان استقلال در این چهار بازی از بین برود

نمی‌گذاریم زحمات بازیکنان استقلال در این چهار بازی از بین برود

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدارهای باقیمانده این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر گفت: نمی‌گذاریم در این چهار بازی زحمات یک فصل ما از بین برود.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان منتظری در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الریان قطر که امروز دوشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: این آخرین شانس الریان است و به نظرم باید خیلی هوشیارانه بازی کنیم. مشخص است که بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. آنها برای نتیجه گرفتن آمده‌اند و امیدورایم با شکست الریان بتوانیم گام مهمی را در صعود به دور بعد برداریم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال با غرور گام به این بازی می‌گذارند اظهار داشت: ما در طول این فصل آنقدر سختی کشیدیم که تحت هیج شرایطی نمی‌گذاریم زحماتمان در این چهار بازی باقیمانده لیگ قهرمانان و لیگ برتر از بین برود. هنوز قهرمان لیگ نشده‌ایم و بازیکنان استقلال آنقدر با تجربه هستند که نیازی نیست به آنها بگوییم که مغرورانه بازی نکنند. خدا را شکر این هفته خوب استراحت کردیم و تمرینات خوبی هم داشتیم.

منتظری درباره اشتباهات فردی استقلالی‌ها در دیدار رفت مقابل الریان اظهار داشت: در بازی رفت اشتباهاتی را مرتکب شدیم ولی این بار شرایط فرق می‌کند. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا آن اشتباهات تکرار نشوند. خدا را شکر در دیدار رفت به آنها از نظر تاکتیکی موقعیت گل ندادیم و این بسیار مهم است.

کد خبر 2038113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha