۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

رئیس یک دانشگاه مطرح کرد:

کم توجهی مسئولان به دانشگاههای شهرستان/ تامین غذای دانشجویی از بودجه عمرانی

کم توجهی مسئولان به دانشگاههای شهرستان/ تامین غذای دانشجویی از بودجه عمرانی

رئیس دانشگاه تفرش گفت: دانشگاه‌های شهرستان و فاقد درامد اختصاصی در تامین یارانه غذایی دانشجویی، دارای مشکلات متعدد هستند و ناچارند برای تامین غذای دانشجویان از منابع عمرانی هزینه کنند.

دکتر احمد رضا ربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با گلایه‌ از کم توجهی مسئولان به دانشگاه‌های  شهرستان، خواستار توجه بیشتر به این دانشگاه‌ها شد.

 رئیس دانشگاه تفرش ادامه داد: دانشگاه‌های شهرستان در تامین یارانه غذایی دانشجویی، با مشکلات متعددی مواجه هستند و ناچارند برای تامین غذای دانشجویان از منابع عمرانی هزینه کنند که این کار از نظر دیوان محاسبات تخلف محسوب می‌شود و باید پول هزینه شده به جای خود بازگردد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث پرداخت حقوق کارکنان، منابع مالی چندانی در اختیار دانشگاه‌های شهرستان قرار ندارد بنابراین درپرداخت حقوق دچار مشکل هستند.

ربانی یادآور شد:  حتی دانشگاه شهرستان نتوانستند چندین ترم حق التدریس اساتید را پرداخت کنند که این امر دانشگاه را دچار مشکل می‌کند .

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان نسبت به دانشگاه‌های شهرستان، افزود: نباید فقط به دانشگاه‌های مادر که خود منابع درآمد و درآمد زایی دارند توجه کرد بلکه باید دانشگاه‌های شهرستان هم مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

کد خبر 2038811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha