۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

البرزي:

دو و ميداني كاران خراسان شمالي به رقابت هاي كشوري اعزام شدند

دو و ميداني كاران خراسان شمالي به رقابت هاي كشوري اعزام شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: تيم دو و ميداني آقايان استان در رده سني بزرگسالان براي حضور در رقابت هاي قهرماني كشور به شيراز اعزام شد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تيم شش نفره دو و ميداني آقايان خراسان شمالي در رده سني بزرگسالان صبح سه شنبه براي حضور در مسابقات قهرماني كشور به شيراز اعزام شد.

وي با بيان اينكه نمايندگان استان در اين مسابقات در 13 ماده با حريفاني از ديگر استان هاي كشور رقابت مي كنند، اظهار داشت: علي اصغر صابري در مواد دوي سه و پنج هزار متر، شاهين مهردلان در پرتاب ديسك و وزنه، اسماعيل اقبالي در مواد دوي 800 و هزار و 500 متر، حسين اكبري در مواد دوي پنج و 10 هزار متر، علي رحيمي در مواد دوي 400 متر با مانع و آزاد و علي رحيمي نيز در مواد دوي 100 و  200 متر نمايندگان استان را در اين مسابقات تشكيل مي دهند.

به گفته البرزي در ماده دوي چهار در 400 متر امدادي نيز علي اصغر صابري، علي رحيمي، اسماعيل اقبالي و حامد شريفان اعضاي تيم استان را شامل مي شوند.

وي اضافه كرد: مربيگري و سرپرستي تيم خراسان شمالي را در اين مسابقات علي اصغر صابري بر عهده دارد.

رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي اظهار داشت: رقابت هاي دو و ميداني قهرماني كشور(آغاز فصل) پنجم و ششم ارديبهشت ماه سال جاري به ميزباني شيراز برگزار مي شود.

کد خبر 2038863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha