۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين(س):

مادران شهداي طلاب و روحانيان شاهرودي تجليل مي شوند

مادران شهداي طلاب و روحانيان شاهرودي تجليل مي شوند

شاهرود-خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اداره کل تبليغات اسلامي استان سمنان از برگزاري مراسم تکريم مادران شهداي طلاب و روحانيان همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين(ع) در اين شهر خبر داد.

حجت الاسلام ولی الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری مراسم تکریم از مادران شهدای طلاب و روحانیان شاهرود افزود: مادران و همسران شهدا جايگاه والايي دارند و بايد در رابطه با آنها با احترام برخورد شود، به همين علت بايد با دقت و توجه بيشتري نسبت به اين روز رفتار کرد.

وی با بيان اينکه مادران شهدا کساني هستند که سال ها چشم انتظار فرزندانشان بودند اظهار داشت: آنها با داشتن عشق به خميني و خدمت به انقلاب و اشک بر گونه، فرزندان خود را جهت اعزام به جبهه هاي نبرد بدرقه کردند.

معاون فرهنگی اداره کل تبليغات اسلامي استان سمنان با اشاره به نامگذاري سالروز وفات حضرت ام البنين(س) به روز تکريم مادران و همسران شهدا گفت: اختصاص دادن روز وفات اين بانوي بزرگوار به همسران و مادران شهدا کار به جا و پسنديده‌اي است.

مصائبی خاطر نشان کرد: نامگذاري چنين روزي در تقويم باعث مي شود که ايثارگري ها و از خودگذشتگي هاي مادران و همسران شهدا تداعي شده و به دست فراموشي سپرده نشود.

به گزارش مهر: شهرستان شاهرود 52 شهيد طلاب و رحاني تقديم انقلاب کرده است.
 

کد خبر 2039172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha