۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۸

لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود کاشیوا ریسول با صدرنشینی/ سوون سامسونگ حذف شد

صعود کاشیوا ریسول با صدرنشینی/ سوون سامسونگ حذف شد

نماینده فوتبال ژاپن با وجود توقف خانگی در هفته پنچم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین گروه H به دور بعدی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز سه‌شنبه با برگزاری مسابقات گروه H آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم کاشیوا ریسول ژاپن با وجود توقف خانگی برابر تیم گویژو رینه چین جایگاهش را در صدر جدول این گروه تثبیت کرد و در فاصله یک هفته به پایان دور گروهی این مسابقات صعود خود را به عنوان صدرنشین این گروه مسجل کرد.

در این بازی که در استادیوم هیتاچی کاشیوا و در هوای 13 درجه سانتیگرادی برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نیمه اول این بازی بدون گل خاتمه یافت اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم میزبان روی ضربه ماسوشیما به گل رسید. این گل در دقیقه 50 به ثمر رسید. تلاش چینی‌ها برای فرار از شکست در دقیقه 85 مثمرثمر واقع شد و در این دقیقه لی کای بازیکن کره‌ای تیم گوئیژو گل تساوی را به ثمر رساند.

دیگر دیدار این گروه را تیم‌های سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی و سنترال کاستا استرالیا برگزار کردند که تیم سنترال به یک برد ارزشمند در زمین حریف دست یافت. این بازی در هوای خنک و 10 درجه‌ای شهر سوون و در استادیوم جام جهانی برگزار شد که مک گیلانچی در دقیقه 81 تنها گل 3 امتیاز این دیدار را به ثمر رساند.

جدول رده‌بندی گروه H:
1- کاشیوا ریسول ژاپن با 11 امتیاز، 2- نترال کوآسک مارینرز استرالیا با 7 امتیاز، 3- گویژو رینه چین با 5 امتیاز و 4- سوون سامسونگ کره‌جنوبی با 3 امتیاز

 

کد خبر 2039317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha