۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۵۶

آیت الله مهمان نواز:

اعتقاد به ظهور مهدی موعود(عج) اعتقادی الهی و انکارناپذیر است

اعتقاد به ظهور مهدی موعود(عج) اعتقادی الهی و انکارناپذیر است

بجنورد- خبرگزاری مهر: نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقاد به ظهور مهدی موعود(عج) اعتقادی ریشه ای، الهی و انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز عصر سه شنبه در دیدار با اعضای بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در بجنورد با اشاره به اهمیت مسئله انتظار در فرهنگ اسلامی عنوان کرد: ظهور مهدی(عج) وعده ای محقق و بسیار بزرگ است که در طول تاریخ همواره توسط پیامبران و اولیای الهی بشارت داده شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح امور جهان فعلی که در مسائل و مشکلات مختلف غرق شده است، به هیچ عنوان کار سهل و ساده ای نیست، اظهار داشت: اصلاح جهان پرمسئله و مشوش کار بزرگی بوده و ظهور مهدی موعود(عج) این دنیای پرتلاطم را آرام خواهد کرد.

آیت الله مهمان نواز بر اهمیت اعتقاد به مهدویت و ظهور مهدی موعود(عج) تاکید کرد و گفت: ما مسلمین به دنبال گفته های افراد مختلف نیستیم بلکه اعتقاد به مهدویت و حقیقت مهدی موعود(عج) در آیات قرآن و احادیث پیامیر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) تاکید شده است.

وی اضافه کرد: اگر جهان مملو از مسئله ظهور شود هیچ خدشه ای به اعتقادات ما مسلمین وارد نخواهد شد زیرا این اعتقاد، اعتقادی ریشه ای، الهی و انکار ناپذیر است.

معاون امور استانهای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) نیز در این نشست عنوان کرد: دشمنان اسلام با ظهور جریانات و نحله های خرافی و واهی تلاش می کنند تا دو نگاه سرخ عاشورایی و سبز مهدوی را از اعتقادات شیعه بزدایند.

مسعود دریس اظهار داشت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را برای پاسداری از این دو نگاه تشکیل داد و در واقع حکومت جمهوری اسلامی ایران جلوه ای از حکومت مهدوی است.

وی افزود: دشمنان با هدف استعمار و تصاحب قدرت و ثروت با تمام توان خود در برابر این اعتقادات شیعه صف آرایی کرده اند و به خیال خام خود می خواهند با زدودن این اعتقادات زمینه را برای تداوم تسلط خود بر مردم را فراهم کنند.

کد خبر 2039415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha