۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

جذب مخاطب در شبکه آموزش با پخش‌ فیلم و سریال

جذب مخاطب در شبکه آموزش با پخش‌ فیلم و سریال

در حالی که شبکه‌های قدیمی‌تر و استانی تلویزیون پخش فیلم و سریال را در دستور کار خود دارند، شبکه آموزش نیز این روزها با جدیت بیشتری سریال و فیلم با رویکرد آموزشی روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال‌های "شهریار"، "ملاصدرا"، "ابن سینا"، "ماری کوری"، "شب دهم"، "میرزا کوچک خان"، "شیخ بهایی"، "کیمیاگر"، "رامون کاخال" و در سال جدید "بچه‌های مدرسه همت" و "مجید دلبندم" از شبکه آموزش سیما روی آنتن رفته است و همین موضوع نشان می‌دهد، شبکه آموزش نیز برای آنکه بتواند مخاطبان خود را حفظ کند به سیاست پخش فیلم و سریال روی آورده است.

آغاز پخش فیلم و سریال از شبکه آموزش از نوروز 91 بود و با "قصه‌های مجید" آغاز شد، موضوعی که در نشست خبری قبل از شروع سال مدیر شبکه آموزش وعده آن را داده بود و خیلی زود هم به وعده خود عمل کرد و حالا یک سالی می‌شود که مخاطبان شبکه آموزش می‌دانند هر روز ساعت 10:45 از شبکه آموزش سریال پخش می‌شود، البته سریال‌هایی که کمی تاریخ مصرف آنها گذشته است اما مرور دوباره همین سریال‌های زیرخاکی و تاریخ مصرف گذشته هم حس نوستالژیک مخاطب را تقویت می‌کند.

همچنین روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز ساعت 10:45 فیلم‌های سینمایی یا تلویزیونی و یا تله‌فیلم پخش می‌شود که رویکرد فیلم‌ها آموزشی، فرهنگی و ادبی و مخاطب آنها خانواده‌ها است.

کد خبر 2039486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha