۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۴

موسوی‌نیا مطرح کرد:

انتخابات شوراهاي اسلامي نمونه بارز حکومت مردم بر مردم است

انتخابات شوراهاي اسلامي نمونه بارز حکومت مردم بر مردم است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر گفت: انتخابات شوراهاي اسلامي نمونه بارز حکومت مردم بر مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا سه‌شنبه شب در نشست با فعالان فرهنگی و تبلیغی استان بوشهر با اشاره به نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: برگزاری همزمان این دو انتخابات بر اهمیت این انتخابات‌ها افزوده است و تکلیف را بر ما سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطرنشان ساخت: حضور گسترده مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی بزرگ در خردادماه امسال تحقق شعار حماسه سیاسی است که همه باید برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای خلق حماسه سیاسی، تصریح کرد: همه ما مکلفيم که با حضور باشکوه، بصيرت عاشورايي و انتخاب گزينه اصلح، نظام مقدس جمهوري اسلامي را به عنوان نماد مردم سالاري ديني به جهانيان معرفي کنیم.

وي به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت اقبال مردم به انتخابات شوراها و جدي گرفتن شرکت در آن، تاکید کرد: انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا نماد مردم سالاري ديني و توجه به امور مردم در سطح کلان کشور است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا تشکيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا را عامل تحكيم پايه هاى انقلاب در كشور دانست و افزود: تشکيل شورهای اسلامی گامي در راستای تحكيم پايه‌هاى انقلاب و استحكام قدرت انقلاب و حكومت انقلابى در كشور است.

وی با اشاره به ساختار نظام جمهوري اسلامي که در آن مردم ريشه و بنيانش را شکل مي‌دهند، افزود: انتخابات شوراي شهر و روستا نمونه بارز حکومت مردم بر مردم است که ملت از ميان خود عده‌اي را در کمال آزادي و اختيار به عنوان نماينده برای آباداني و پيشرفت شهر و روستاي خود برمي‌گزينند.

مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر با اشاره به دگرديسي‌هايي که در ملل ماترياليستي به وقوع پيوسته، گفت: مشاهده اين نقاط ضعف جوامع به ظاهر پيشرفته باعث مي‌شود که بيش از گذشته به دموکراسي موجود در جمهوري اسلامي به عنوان نظامي که در آن بازوان مقبوليت و مشروعيت سرچشمه جاري ساختار حکومتي است، پي ببريم.

کد خبر 2039516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha