۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

در صورت انصراف مازنی‌ها؛

رقابتهای بين‌المللی جام تختی در تهران برگزار می‌شود!

رقابتهای بين‌المللی جام تختی در تهران برگزار می‌شود!

رقابتهای بين‌المللی كشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در صورت عدم تمايل و انصراف متوليان سياسی و ورزشي استان مازندران در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تقویم فیلا، رقابتهای جام تختی قرار است اواسط اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شود و ستاد برگزاری این رقابتها نیز با مدیریت "رحیم جدی" داور كهنه كار و قدیمی كشتی ایران مدتهاست كه برای مهیا كردن تداركات لازم برای برگزاری این میدان بین‌المللی در حال تلاش است.

هرچند مسئول برگزاری رقابتهای بین المللی جام تختی و همكارانش همچنان در حال مكاتبه با متولیان ورزشی و سیاسی استان مازندران هستند و طی روزهای اخیر تمام برنامه های خود را به برگزاری این جام بین المللی در شهرستان بابلسر معطوف كرده اند، اما انگار نیم نگاهی هم به احتمالات دارند كه در صورت عدم هماهنگی های لازم و انصراف احتمالی مازنی ها، به میزبان بعدی این رقابتها فكر كنند.

رحیم جدی در گفتگو با خبرنگار مهر به همین احتمالات اشاره كرد و گفت: گزینه اول و اصلی ما برای برگزاری رقابتهای جام تختی، استان مازندران و شهرستان بابلسر است و در همین راستا مكاتبات متعددی با اداره كل ورزش و جوانان این استان و همچنین مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی انجام داده‌ایم.

وی تصریح كرد: به هر حال ما به عنوان مسئولان برگزاری این جام بین‌المللی از هر نظر آماده انجام اقدامات لازم هستیم و در همین راستا به حمایت‌های بیشتری از سوی متولیان ورزش استان مازندران نیاز داریم.

مسئول برگزاری رقابتهای جام تختی در پاسخ به این سوال كه در صورت انصراف احتمالی مازنی‌ها در میزبانی این رقابتها گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد، اما باز هم ما از احتمالات چشم پوشی نمی‌كنیم و در نظر داریم با برنامه‌ریزی‌های لازم طوری عمل كنیم كه در صورت بروز این اتفاق، تهران را به عنوان میزبان بعدی جام تختی معرفی كنیم.

جدی خاطرنشان كرد: تمام تلاش ما برای برگزاری این جام در مازندارن صورت می‌گیرد،‌ اما در صورت بروز هرگونه مشكل و تغییر برنامه، رقابتهای جام تختی را در همان زمان مشخص در سالن هفتم تیر تهران برگزار می‌كنیم.

رقابت‌های بین‌المللی كشتی آزاد جام تختی طی روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود كه برای تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها به ترتیب 20، 15، 10 و 5 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 2039684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha