۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در قبال ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود

اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در قبال ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود

وزیر دفاع گفت: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هرگونه اقدام نظامی علیه ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود زیرا ایران مقتدر به آنان فرصتی نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به همراه هیئت دولت در یکصدوسومین سفر استانی به استان اصفهان سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه طی سخنانی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا گفت: تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزشی است و در عین حال نشان دهنده خوی تجاوزکارانه و افشاء کننده ادعاهای  دروغین و فریب کارانه آنان است.

وحیدی با اظهار تأسف از اینکه سکان سیاست دفاعی آمریکا را لابی صهیونیست هدایت می کند، گفت: سردمداران آمریکا بجای اینگونه تهدیدات ضد بشری و جنگ طلبانه و افتخار کردن به اهداء سلاح با پول مردم این کشور  به رژیم جنایت کار صهیونیستی که سابقه ای جز اشغال، کشتار، جنگ افروزی و ترور ندارد، به دنبال حل مشکلات و بحران های مردم آمریکا باشند.

سردار وحیدی حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اسلامی ایران را پاسخ قاطعی از سوی مردم بر فشارها، تهدیدات و تحریم های دشمنان دانست و افزود: این حضور، نقشه های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.

وزیر دفاع، سفرهای استانی هیئت دولت را تجربه جدیدی در مدیریت کشور توصیف کرد و گفت: حضور مسئولان ارشد نظام در میان مردم در دور افتاده ترین نقاط کشور، تقویت پیوند مردم با نظام، تسریع در روند خدمات رسانی دولت به مردم، توزیع عادلانه منابع و ثروت ها و کشف، پاسخگویی و باورکردن استعدادهای جوانان در اقصی نقاط کشور را از آثار و برکات سفرهای استانی برشمرد.

کد خبر 2039926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha