۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۱۵

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

سرنوشت گروه F به روز آخر کشیده شد/ "ترکی" گل اوراوا را مردود اعلام کرد

سرنوشت گروه F به روز آخر کشیده شد/ "ترکی" گل اوراوا را مردود اعلام کرد

روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با شکست تیم گوانگژو و حفظ صدرنشینی شاگردان لیپی در گروه F آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه با برگزاری بازی‌های گروه F پی‌گرفته شد که در یکی از این دیدارها تیم صدرنشین گوانگجو اورگرانده در زمین اوراواردز ژاپن شکست خورد تا با وجود صدرنشینی، صعود این تیم به روز پایانی کشیده شود. در این دیدار که با قضاوت محسن ترکی در استادیوم جام جهانی شهر سایتاما برگزار شد تیم میزان با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف گذشت.

نیمه نخست این دیدار پربرخورد با نتیجه یک بر صفر به سود گوانگجو چین خاتمه یافت. لوکاس باریوس در دقیقه 36 شاگردان لیپی را پیش انداخت. در این نیمه یوکی آبه یک ضربه پنالتی را در دقیقه 24 از دست داده بود تا اوراوا از رسیدن به گل بازماند.

در نیمه دوم تیم میزبان یک پارچه حمله‌‌ور شد و سه بار توسط کروکی(52)، یوکی آبه(63) و مارسیو ریچاردز(66 - پنالتی) به گل رسید. گوانگجو که بازی برده را از دست رفته می‌دید، در دقیقه 89 یکی از گل‌ها را توسط موریکویی جبران کرد.

ترکی داور ایرانی این مسابقه در دقیقه 86 مارچلو لیپی سرمربی تیم گوانگجو را به علت ضربه زدن به بطری آب از مین اخراج کرد. همچنین وی در نودمین دقیقه این مسابقه ژان لین پنگ را از تیم گوانگجو اخراج کرد. وی 5 بار هم از کارت زرد استفاده کرد. این داور ایرانی که در لیگ داخلی قضاوت نمی‌کند، در دقیقه 86 بازی پس از مشورت با کمک خود گل کونکا، بازیکن تیم اوراوا را نپذیرفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های جئونبوک موتورز کره‌جنوبی و موانگ ثونگ یونایتد تایلند در ورزشگاه جام جهانی شهر جئون جو مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در این بازی تیم کره‌ای با 2 گل از سد مهمان خود گذشت. دونگ گوک لی(57 - پنالتی) و هی دو پارک(59) برای جئونبوک موتورز گل زنی کردند تا ظرف دو دقیقه برتری میزبان مسجل شود.

جدول رده‌بندی گروه F:
1- گوانگجو اورگرانده چین با 10 امتیاز
2- جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی با 9 امتیاز
3- اواراواردز ژاپن با 7 امتیاز
4- موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند با یک امتیاز

کد خبر 2040214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha