۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۲۹

حسین پور در گفتگو با مهر:

برنامه های گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن در شاهرود تشریح شد

برنامه های گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن در شاهرود تشریح شد

شاهرود-خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود ضمن اشاره به برنامه های تدارک دیده شده جهت هفته بزرگداشت مقام زن در این شهرستان گفت: تقارن هفته گرامیداشت معلم، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین امام خمینی (ره) به برنامه های امسال شور و حال خاصی داده است.

حجت الاسلام محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای بزرگداشت هفته زن انجام شده است گفت: امسال با همکاری های مناسب و ارئه طرح های مفید توانسته ایم نقش فعال تری را در این زمینه داشته باشیم.

او افزود: سال گذشته 35 مراسم بزرگداشت برگزار شد که متولی آن دفتر و شورا بوده اند و ما شاهد رشد حضور مردم و همبستگی با مسئولان و خنثی شدن توطئه ها بوده تا بتوانیم ارتباط مردم با نظام را حفظ کنیم و امیدواریم مردم در انتخابات هم حضوری پررنگ و منسجم داشته باشند و برای بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: شورای هماهنگی با همکاری دفتر نهاد ریاست جمهوری توانسته برنامه هایی مناسب را پیش بینی کند تا بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و فرزند بزرگوارش حضرت امام خمینی (ره) بسیار عالی برگزار شود.

حسین پور با بیان اینکه عناوین هفته بزرگداشت زن که از روز شنبه هفتم فروردین آغاز می شود و تا روز جمعه 13 فروردین ادامه خواهد داشت: زن حماسه ساز سیاست و اقتصاد، زن خلاقیت و نوآوری، زن عفاف ومسئولیت اجتماعی، زن تربیت و تحکیم بنیاد خانواده، زن معنویت و سبک زندگی فاطمی، زن ایثار و ولایت پذیری و زن بصیرت و فرهنگ انتظار به ترتیب عناوین روزه ای این هفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مراسم میلاد حضرت فاطمه(س) در حسینیه اعظم مدرسه قلعه همراه با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد برگزار شد که از طرف مردم مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت، گفت: به همین دلیل امسال هم میخواهیم برنامه هایی اینچنین را برای بار دیگر داشته باشیم.

وی اعزام مبلغ ویژه به مدارس را یکی از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و معلم ذکر کرد و افزود: ولایت پذیری، انتخابات و ... از جمله موضوعاتی است که این مبلغان جهت آگاهی بخشی برای دانش آموزان مطرح خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود همچنین از برگزاری مسابقه فدکیه ویژه دانشجویان در سطح مراکز آموزش عالی شهرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری مراسم جشن میلاد در روز ولادت با اهدای جوایز به دارندگان نامهای "فاطمه و زهرا" و همچنین از کارکنان خانم در دانشگاه ها و ادارات نیز تقدیر صورت می گیرد.

حسین پور در خاتمه برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب توحید استاد مطهری را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: دعوت از سخنرانان شاخص کشوری جهت تبیین موضوع "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" و تقدیر از اعضای هیئت علمی خانم دانشگاه هم یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده است.

کد خبر 2040223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha