۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۷

احمدی نژاد:

اصلاح نظام بانکی فشار بر مردم و مدیران را کاهش می‌داد

اصلاح نظام بانکی فشار بر مردم و مدیران را کاهش می‌داد

اصفهان-خبرگزاری مهر: رییس جمهور گفت: بانک ها و به خصوص مدیران بانک ها در ایام اخیر خیلی تحت فشار بودند و ای کاش انرژی که صرف این اعمال فشار شد، صرف اصلاح نظام بانکی می شد تا هم مردم و هم مدیران از مشکلات موجود رهایی یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد شامگاه چهارشنبه در ادامه برنامه های چهارمین سفر هیئت دولت به استان اصفهان در جلسه کارگروه‌های تخصصی کشاورزی و معدن این استان اظهار داشت: بخش معدن هنوز برای ملت ایران ناشناخته مانده است و ایران ظرفیت های بسیار زیاد دارد که باعث شده ارزش ذاتی آنها همتراز منابع نفت و گاز کشور باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه به دلایل مختلف پیش از این به بخش معدن توجه کافی نشده است، افزود: امروز که دشمن فشارهای خود را در بخش های نفت و گاز ایران متمرکز کرده است، مجالی فراهم آمده تا از این نعمات الهی کشور ایران استفاده بیشتری کرده و معادن را فعال کنیم.

وی با اشاره به محدودیت های اراضی کشاورزی استان اصفهان به لحاظ کم آبی، اظهار داشت: مناسب است نیازهای اصفهان به اشتغال، درآمد و کسب ثروت به بخش معدن منتقل شود و چه خوب است که سال 92 را سال احیاء معادن ایران قرار دهیم، بیایید همت کنیم تا امسال بخش معدن و کشاورزی کشور، شکوفا شود.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه اصفهان از حدود سه درصد از اراضی قابل کشت کشور برخوردار است و در همین اراضی 6 درصد از محصولات کشاورزی کشور تولید می شود، تصریح کرد: این یعنی ظرفیت های کشاورزی اصفهان نیز بالاست و در این عرصه خوب کار می شود و اگر چه هنوز ظرفیت های خالی در همین مقدار سطح زیر کشت نیز وجود دارد، اما آمار فعلی گواه عملکرد موفق کشاورزان و پشتیبانی مسئولان است.

به گزارش مهر در این جلسه نمایندگان بانک های کشور، همراه اعضای دولت در سفر به استان اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 2040350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha