۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۰

مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان در شهرکرد آغاز شد/ حضور 127 کشتی گیر

مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان در شهرکرد آغاز شد/ حضور 127 کشتی گیر

شهرکرد - خبرگزاری مهر: مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور با حضور 127 کشتی گیردر شهرکرد آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی شهرکرد از پیش ازظهرامروز پنج شنبه با حضور  127کشتی گیر از استانهای مختلف کشور آغاز شد.

این مسابقات در سالن تختی شهرکرد با حضور پر شور تماشاگران شهرکردی آغاز شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از ظهر پنج شنبه با حضور 127 نفر در سالن تختی شهرکرد آغاز شد.

در اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در چهار وزن اول در 50، 55، 60و 65 کیلو. گرم کشتی گیران به رقابت می پردازند.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات انتخابی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این مسابقات هشت کشتی گیر در وزن 50 کیلیو گرم، 10 کشتی گیر در وزن 55 کیلو گرم، 14 کشتی گیر در وزن 60 کیلو گرم و 12 نفر در وزن 66 کیلو گرم به رقابت می پردازند ، اظهار داشت: در اولین روز از مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی 44 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رضا غلامی با بیان اینکه دعوتی هر وزن در 16 نفر در هشت وزن صورت گرفته است، بیان داشت: هشت استان کشور دعوتی برای مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها حضور ندارند.

وی با بیان اینکه بعد از این مسابقات تیم انتخابی در سه اردو آمادگی برای مسابقات  قهرمانی آسیا حضور پیدا می کنند، بیان داشت: 21 داور و سر پرست و ناظر دوران این مسابقات را  را دواری می کنند.

غلامی با اشاره بر اینکه مسابقات در هر وزن در دو گروه A وBبرگزار می شود، بیان داشت: قهرمانان هر گروه با سه دیدار نهایی خواهند داشت تا ورزشکار مورد نظر برای هر وزن مشخص شود.

کد خبر 2040549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha